Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

neděle 22. února 2015

Kapitola 16 - Mladé slečně je deset (část 1)

Část 1
Uběhl rok.
Erisina výchova probíhá hladce.
Zdá se, že má celkem velký talent na šerm, ještě před svými desetinami dosáhla standardu mírně pokročilé úrovně. Dá se říci, že šermíř na mírně pokročilé úrovni se dokáže vypořádat s průměrným rytířem. Ghyslaine tvrdí, že za několik let dosáhne pokročilé úrovně. Je jí jenom devět let, a přesto... Je naše slečna génius?
Co já? Pokud se mě zeptáte, odvrátím zrak.
Co se týče Eris ve čtení a psaní, no, dá se říct, že to jde dobře. Obzvláště proto, že Ghyslaine povídala o svých minulých utrpeních kvůli tomu, že neuměla číst. Kvůli tomu nebyla schopna nic dělat, podvedli ji různí zloduši a nakonec skončila jako otrok na prodej. Proto se Eris zoufale snaží se učit.

Zlepšení v matematice není tak nápadné. Nevím, co se s Eris stane v budoucnu, ale zdá se, že na tomto světě není třeba užívat pokročilou matematiku, takže mám pocit, že je lepší na to jít pomalu. Vytyčím si za cíl ji během pěti let seznámit se čtyřmi základními matematickými operacemi.
Hodiny magie také pokračují hladce, ale mám pocit, že se brzy dostaneme do slepé uličky. V podstatě dokáže použít všechnu základní magii a chápe všechny magické systémy kromě zemské magie, ale třeba Ghyslaine se naučila jenom ohnivou magii.
Obě chodí na stejné hodiny, tak proč je mezi nimi takový rozdíl? Je vodní, větrná a zemská magie něco, s čím není Ghyslaine obeznámena? V každém případě v magické příručce je pár věcí, které nedokáží použít, i když odříkají zaříkání. Co se týče tohohle, já jsem se taky moc nesnažil si to zapamatovat, takže tomu moc nerozumím. Také jsem se je snažil naučit bezzvuké zaříkání, ale výsledky jsou mizivé.
Sylphy to okamžitě pochopila, možná to je otázka věku. Nebo možná že Sylphy na to měla nadání. Vážně nevím, možná jsem je naučil něco zbytečného. Je na čase pokročit k mírně pokročilé magii, ale jak Ghyslaine, tak Eris jsou šermířky.
Aby se v bitvě zbavily různých nepříjemností, měla by jim stačit základní magie. Mám pocit, že když to uděláme takhle, tak je to v pořádku. Věřím, že jim to jednou přijde vhod.
Ačkoli mám pocit, že každý předmět pokračuje hladce, zdá se, že hodiny etikety se dostaly do maléru. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předchozí                                                                              Následující 

Žádné komentáře:

Okomentovat