Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

středa 18. února 2015

Kapitola 15 - Učitelská porada & Neděle (část 2)

Část 2
Po jednom týdnu nastal náš první volný den a slečna neklidně sedí a vrtí se. Je to poprvé, kdy má celý den volno.
Poté, co se pozdravím s Philipem, jsem se rozhodl jít se projít po městě, a ani jsem nevěděl kdy, ale Eris a Ghyslaine jsou přede dveřmi.
Kam jdeš?”
Na prohlídku města Roa~!” Hej, dokonce jsem přidal i postoj.
Prohlídka... To znamená, že jdeš do města sám?”
Copak vidíš někoho dalšího?”

Ty jsi ale ošklivý, já jsem venku nikdy nebyla sama.” Eris si naštvaně dupne.
Pokud bys byla sama, tak by tě někdo unesl, ne?”
Copak tě taky neunesli!”
Ach, tak to bylo, taky mě unesli. Taky jsem člen rodiny Greyratů, možná by za mě dostali nějaké výkupné. Ale. „Pokud mě unesou, dokážu utéct.” 
Jak to říkám, usměju se a vidím, jak Eris zvedne pěst. Rychle zaujmu obranný postoj, ale nezdá se, že by na mě ta pěst hodlala dopadnout. To je vzácnost.
Vezmi mě s sebou!”
Och, takže o tohle jde. Až do dneška vždycky nejdřív mlátila a teprve pak mluvila, slečna nám roste. Samozřejmě jsem neměl žádný důvod ji odmítnout, navíc ve dvou je člověk ve větším bezpečí.
Tak půjdeme?”
Vážně?”
Ghyslaine půjde s námi, ne?”
Ano, mojí povinností je chránit slečnu.”
Hned na té poradě Ghyslaine nechápala význam jednoho volného dne. Proto bude lepší, když zůstane Eris na blízku. Původně ji najali jako jejího ochránce, takže se to od ní dá jenom očekávat.
Počkejte na mě chvilku, jdu se připravit, Alfonso! Alfonso!”
Dívám se na Eris divoce pobíhající po vile, její uši rvoucí jekot jako dřív.
Rudee.”
Otočím hlavu, když zaslechnu, jak mě Ghyslaine osloví, stojí hned vedle mě. Vzhlédnu. Ghyslaine má skoro dva metry, takže si myslím, že i když vyrostu, budu k ní vzhlížet.
Nepřeceňuj se.”
Dostal jsem varování. Je to kvůli tomu, že jsem řekl, že jsem schopen se sám vrátit? „Já vím, jen jsem chtěl, aby se slečna ještě víc snažila.”
Aha, tak pokud se něco stane, zavolej na mě a já tě zachráním.”
Hmm, v tom případě vypustím další obrovský ohňostroj.” Znovu si vybavím ten incident s únosem. „Ghyslaine, řekla jsi Eris něco podobného?”
Hmm? Co jsem jí měla říct?”
Měla bys doplnit, že má křičet jen na místech, odkud bude slyšet.”
Rozumím, ale proč to?”
Během toho únosu slečnu kvůli jejímu jekotu málem zabili.”
...Kdybych jí slyšela, tak bych dorazila.”
Ale tehdy byla vážně neuvěřitelně rychlá. Ghyslaine to stihne včas, ať bude kdekoli, a má velmi ostrý sluch. Navíc Eris nevolá o pomoc Philipa nebo Saurose, ale Ghyslaine. Tahle žena je vážně spolehlivá.
Musíš jí říct, že za některých okolností nemůže křičet o pomoc.”
Jen co domluvím, Eris je zpět. Tohle jsou šaty na ven, nikdy dřív jsem je neviděl. Pochválil jsem jí oblečení a dostal jsem ránu do hlavy. 
Co jsem udělal špatně? 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předchozí                                                                               Následující 

Žádné komentáře:

Okomentovat