Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

neděle 22. února 2015

Kapitola 15 - Učitelská porada & Neděle (část 6)

Část 6
Druhý den.
Eris má tak dobrou náladu, že to lidi skoro překvapuje, možná že to má co dělat s tím, že si včera celý den hrála. Nebo to je tím, že jsme šli jenom do obchodů vyšší třídy. V každém případě to vypadá, že ustanovení volného dne bylo správné rozhodnutí.
Příště mě vem zase s sebou!”
Eris předvede svoji obvyklou pózu a trochu se přitom červená.
Proč se červená? Vztek? Pokoření? Cože? Mohly by to být rozpaky? Jak je to možné, vždyť je to ta Eris!
Řekla jsem...” Mám trochu ustaraný výraz a Eris zaskřípe zuby, zakroutí se v bocích, oběma rukama se popadne za vlasy a řekne: „P-prosím, vem mě ven, mňau?”

Dobře, v-vezmu tě ven, vezmu tě ven, dobře, prosím, tohle nedělej.” Spěšně ji zadržím, vážně je to celkem roztomilé, ale nedělá mi to dobře na srdce. Mám pocit, že můj karma-měr se kvůli tomu zvedne a až se ta karma vrátí a bude mě pronásledovat, oplatí mi to pěstmi.
Pche! Dobře, žes to pochopil.” Eris si spustí vlasy a než jí klesnou k hlavě, s plesknutím se posadí na lavici. „Tak můžeš pokračovat v hodině.”
Dneska máš spoustu energie.”
Když nebudu hodná, tak mě ven nevezmeš!”
S-slečna je tak vnímavá?!
S-správně, když budeš poslušná, tak tě vezmu ven!”
Dnešní hodinu zakončím s dojetím. 
 
---Stav---
Jméno: Eris Boreas Greyratová
Povolání: vnučka lenního pána Fedoy
Osobnost: trochu agresivní
Domluva: chvíli poslouchá
Jazyk: schopná přečíst spoustu slov
Matematika: umí odečítat
Magie: momentálně se učí základní úroveň
Šerm: na základní úrovni ve stylu Boha Meče
Etiketa: umí běžný pozdrav
Lidi, co má ráda: dědeček, Ghyslaine
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předchozí                                                                                Následující

Žádné komentáře:

Okomentovat