Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

neděle 8. února 2015

Kapitola 13 - Vlastní úloha (část 4)

Část 4
Když jsme se vrátili do vily, slečna se posadila na zem, jako kdyby ji opustila veškerá energie. Když se všechno to napětí uvolnilo, ležela tam jak jedna malá hromádka. Služebné k ní v panice přiběhly.
Jak slečna spatřila ty služebné, co se jí snažily pomoct, odrazila všechny natažené ruce a roztřeseně se postavila jako právě narozený koloušek.
Postavila se s rukama založenýma na hrudi jako král Deva (pozn.: Deva - nadpozemská bytost v buddhismu, mocná, dlouhověká a obecně šťastnější než obyčejní smrtelníci; ačkoli není hodna náboženského uctívání). Zdálo se, že jak se dostala domů, nabyla zpět svou auru. Když služebné rozpoznaly její zvláštní postoj, přestaly se hýbat.

Slečna najednou namířila prstem na mě a nahlas řekla: „Byl to slib, než dorazíme domů! Teď můžu mluvit, co!”
Hmmm, ano, teď už můžeš mluvit, slečno.” Poté, co jsem zaslechl její nesmírně hlasitý hlas, měl jsem pocit, že jsem selhal. Takováhle nehoda nepřivede agresivní a arogantní dítě zpět na správnou cestu.
Zvláště po té první rvačce na smrt. Celé mé tělo se třáslo. Možná že si to slečna uvědomila. Myslí si, že mi jde tak akorát mluvení a že jinak jsem slaboch.
Uděluji ti zvláštní povolení říkat mi Eris!” Ale další věta mě překvapí.
Ech?”
Už jsem řekla, že ti dovoluji mi tak říkat!”
----- To znamená. Je to OK?
Budu domácí učitel?
Jo, jůů, to jako vážně?! U-uspěl jsem? To je úžasné!
Moc děkuji, Eris-sama!”
Nemusíš přidávat sama! Říkej mi Eris!”
Eris napodobila Ghyslaine, držela dál svůj postoj, zatímco si s plesknutím sedla.
Takhle jsem se stal domácím učitelem Eris Boreas Greyratové. 
 
--Stav--
Jméno: Eris Boreas Greyratová
Povolání: Vnučka lenního pána Fedoy
Charakter: agresivní
Domluva: není naprosto nemožná
Jazyk: dokáže napsat jen své jméno
Matematika: jen sčítání
Magie: zajímá se o ni
Šerm: základní úroveň stylu Boha Meče
Etiketa: pozdrav dle Boreasů
Lidi, co má ráda: dědeček, Ghyslaine
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předchozí                                                                                Následující

Žádné komentáře:

Okomentovat