Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

čtvrtek 26. března 2015

Kapitola 18 - Konečný slib (část 8)

Část 8
Když jsem se probudil, moje spodní prádlo bylo v příšerném stavu. Vypadá to, že jsem odjistil tlačítko A.
Z-zítra se budu snažit.
Řekl jsem služebné, co přišla pro špinavé prádlo, aby o tom Eris neříkala. Když mě příště potká, možná se mi bude smát.
To je trochu trapné. 


--Stav--
Jméno: Eris Boreas Greyratová
Povolání: vnučka lenního pána z Fedoy
Charakter: trochu agresivní, v určitých situacích poslušná
Domluva: pozorně poslouchá
Jazyk: téměř dokonalý
Matematika: zvládá i dělení
Magie: neumí používat bezzvuké zaříkávání, mírně pokročilá magie se jí zdá těžká
Šerm: pokročilá úroveň ve stylu Boha Meče
Etiketa: učí se složitá pravidla v paláci
Lidi, co má ráda: dědeček, Ghyslaine
Lidi, co miluje: Rudeus 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předchozí                                                                               Následující 

Žádné komentáře:

Okomentovat