Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

středa 4. března 2015

Kapitola 17 - Studium jazyků (část 3)

Část 3
Kromě měsíčního platu a prodeje svých sošek ve volném čase dělám brigády (zařizuju různé věci pro Philipa a znovu prodávám věci, co jsem koupil před několika měsíci). Každý den je nabitý a konečně jsem si vydělal trochu peněz.
Mám tak akorát dost, abych si koupil [Shiguinu povolávací magii], ale tu knihu už si koupil někdo jiný. Sice se zajímám o povolávací magii, ale nedá se nic dělat. Nemůžu si koupit něco, co už je pryč.

Přemýšlím, že ty peníze za něco utratím, a co se dá za 5 zlatých koupit. Tentokrát mi do oka padne kniha o cizích jazycích.
Poté, co jsem si přečetl historii a zjistil, co existuje za jazyky, najednou mám pocit, že je důležité naučit se jazyky. Takže jsem se začal učit cizí řeči.
Nejdřív jsem začal u Ghyslaine, která umí jazyk Zvířecího Boha, a jelikož se chci naučit jazyk Démonického Boha, napsal jsem dopis Roxy a požádal jsem ji, aby mi řekla, co ví. 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předchozí                                                                               Následující 

3 komentáře: