Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

pondělí 16. března 2015

Kapitola 18 - Konečný slib (část 3)

Část 3
V ten den byla celá vila na nohách.
Když skončilo vyučování, zašla za mnou do pokoje Ghyslaine. Je vzácnost vidět ji takhle napjatou, ocas jí visí vážně vážně vysoko.
No, mám nějaké otázky ohledně magie.” Vyhne se mému pohledu, vypadá to, že ji poslali, aby mě udrželi v pokoji. OK, OK, budu to s váma hrát.
Hoho~ Jakou otázku?”
Ukázal bys mi magii na úrovni světce?”
To můžu, ale pokud to udělám, město bude v troskách.”
Cože? Co to je za magii?”

Magie na úrovni světce jsou silné vichřice s bouřkami, když do toho naleju moc síly, tak se celé město utopí.”
To je vážně příliš mocné, tak se na to podívám příště.”
Jen málokdy od ní slyším takovou chválu, ale to je pravděpodobně jen trik před nadcházející bitvou. Dobře, trochu ji poškládlím.
Chápu. Když už jsi to takhle nadnesla, nevadí. Pokud pojedeme dvě hodiny na koních, tak se dostaneme mimo okruh magie, vyrazíme hned.”
Ghyslainin ocas vibruje jako struna.
N-ne, počkej. Když vyrazíme teď, až se vrátíme, bude už pozdě. V divočině jsou magičtí tvorové a venku na planinách je to velmi nebezpečné.”
Opravdu? Ale s tebou by to mělo být v pořádku, Ghyslaine, řekla jsi, že zvířecí rasy mají velmi bystrý sluch, takže bychom měli být v bezpečí i v noci.”
B-být příliš sebejistý je tabu.”
To je pravda, magie na úrovni světce spotřebuje dost many, vyrazíme příští volný den.”
Ach, aha, to je dobře, pojedeme příště.”
Celá situace skončila přirozeně. Je zajímavé škádlit Ghyslaine, která normálně na takové věci nereaguje. Když panikaří, tak se jí ocas postaví do pozoru, když něco řeknu, tak se její ocas pohne, jen to pozoruji a mám z toho radost.
Ach, teď mě napadá, že tu nemám nic k pití, jenom horkou vodu...”
N-ne, to není třeba, nikam nechoď. Nemám žízeň.”
Aha.”
No, já dokážu horkou vodu vytvořit, ale pokud na to sama nepřijde, tak to neřeknu. Velmi dobře, vypadá to, že ještě není připravená mě pustit ven, přikročíme k mírnému sexuálnímu harašení.
Víš ty co, poslední dobou dělám sošky.” Jak to říkám, vytáhnu desetkrát zmenšenou sošku Ghyslaine. V porovnání s předešlými soškami si věřím, že jsem se o hodně zlepšil. Dá se říci, že linie svalů je na profesionální úrovni.
Hoho, to jsem já? To se ti povedlo, v porovnání s tou soškou slečny Eris... Ech, kde je ocas?”
V tomhle ohledu nemám žádné zkušenosti a vždycky se spoléhám jen na svou představivost. Tentokrát se mi tahle soška obzvláště podařila, takže chci, aby vypadala realisticky.”
Zdá se, že Ghyslaine hluboce přemýšlí, jak se jí ocásek vrtí. Ha, těším se na to, jak se zatváří.
Můžu se podívat? Ocásek a jak se napojuje k tělu?”
To je snadné.”
S tímhle se Ghyslaine zvedne a bez zaváhání mě nechá se podívat na její pozadí.
Úžasné! Co se dalo čekat od Ghyslaine! Jsi tak mužná! Nemůžu proti ní vyhrát!
Počkej, necouvej! Ještě jsme neskončili, být schopen obvykle ostražité Ghyslaine provést trochu těch erotických věcí, to je šance.
M-můžu se trochu dotknout?”
Ach, jen do toho.”
Téměř jsem ji pleskl. Tvrdé! Ech?!
Počkat, tohle je zadek, ne? Zadek?
Takové přehnané svalstvo, dá se říct, že to je stejně tvrdé jako železná deska. Ale mám pocit, že to v sobě má trochu té měkkosti, jak to mám říct, ideální typ? Ale pořád je to dost tvrdé na to, abych o tom eroticky přemýšlel.
Svaly, po kterých člověk touží. Tohle jsou ty nejdokonalejší svaly, které může muž chtít. Růžově zbarvené svaly, které v sobě mají jak rudá, tak bílá vlákna! Tohle je požehnaná existence superbráchy a erobohyně!
Prosím, dej mi takové svaly...
Dobře, hotovo.”
S pocitem naprosté porážky jsem sundal ruce z Ghyslainina zadku.
Eris si jednou najala malíře, aby namaloval její portrét. Taky chci, aby po mě zůstala nějaká má podobenka, těším se, až tu sošku dokončíš.” Blaženě se usměje.
Mám pocit, že jsem prohrál.
V bytí mužem.
V bytí být mužným.
Zatraceněěěě, nedokážu zvítězit proti Ghyslaine...
......Je čas na večeři.”
H-hmm, podle mě je ještě brzy?”
Pořád chci vidět, jak jí ocásek v šoku vystřelí vzhůru, ale přijde služka a řekne nám, že jídlo je hotové. 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předchozí                                                                                Následující  

1 komentář: