Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

čtvrtek 27. listopadu 2014

Kapitola 7 - Kamarád (část 1)

Část 1
Rozhodl jsem se, že se pokusím jít ven.
Pro Roxy nebylo snadné, aby mě vyvedla ven. Něco takového nesmím promarnit.
Tati. Můžu si jít hrát ven?” Jednoho dne jsem se na to zeptal Paula, zatímco jsem si nesl svou botanickou encyklopedii.
Děti v tomto věku v okamžiku odběhnou bůhvíkam. I když nepůjdu nikam daleko, tak by rodiče trápilo, kdybych jim to neřekl.

Ven? Hrát si? Ne na dvorku?”
Ano.”
A-aaach. Samozřejmě.” Snadno souhlasil. „Když tak o tom přemýšlím, tak jsme ti nedali moc volného času. Sami jsme rozhodli, že se budeš učit jak šermířství, tak magii, ale pro dítě je důležité i hraní.”
Jsem rád, že jsem potkal skvělou učitelku.”
Vlastně jsem si myslel, že Paul je v otázkách výchovy velmi přísný, ale ve skutečnosti má svou slabou stránku. Dokonce jsem zvažoval možnost, že mi řekne, abych celý den trénoval své šermířství. Taková škoda energie. Ačkoli patří k tomu 'instinktivnímu' typu lidí, tak není ten typ 'když je vůle, tak jde všechno'.
Když tak o tom přemýšlím, tak ty vlastně chceš jít ven, hmm. Vždycky jsem si myslel, že máš slabé tělo. Ten čas vážně tak letí.”
Myslel sis, že mám slabé tělo?” To je poprvé, co o tom slyším. Nikdy jsem nebyl nemocný.
Protože když jsi byl menší, tak jsi vůbec neplakal.”
Aha. No, není dobře, že je všechno v pořádku? Vychoval jsi roztomilé a statné dítě, he.” Zašklebil jsem se na Paula a ten se na mě suše usmál.
Vlastně mě znepokojuje, že se nechováš jako dítě.”
S kterou části nejsi spokojený, když je tvůj nejstarší syn spolehlivý?”
Ne, to nic.”
Nevadí, když mě budeš vychovávat s nespokojeným výrazem, hlavně že se poté stanu dobrým dědicem rodiny Greyratů.”
Já mohu bez hrdosti prohlásit, že jsem divoký chlapec, co celý den nemyslí na nic jiného, než jak se děvčatům dostat pod sukni.”
Jak se dostat pod sukni, hmm?”
Takže na tomto světě to také existuje?
Tenhle chlápek o sobě tvrdí, že je divoký chlapec.
Pokud chceš být hoden jména Greyrat, tak si přiveď holku.”
Cože? To jsme taková rodina? Copak nechráníme hranice? Copak nejsme nižší šlechta? Nejsou na to žádné formality nebo tak něco? Ne, v každém případě jsme jen z nižší třídy. Tak to necháme tak.
Rozumím. Takže půjdu do vesnice a najdu si nějaké místo, kde bych mohl převracet sukně.”
Ach, k děvčatům musíš být milý. Taky nebuď domýšlivý, že jsi silný a umíš používat magii. Mužská síla neexistuje proto, aby ses jí chlubil.”
Ach, to bylo pěkně řečeno.
Vskutku, jaká to pravda. Vážně bych chtěl, aby si tohle poslechli i mí bratři z minulého života. Správně, dělat věci hrubou silou je zbytečné. Paul to řekl velmi pěkně. Já jsem taky člověk, co se drží logiky.
Rozumím, tati. Muž je silný, aby se mohl před děvčaty vytahovat.”
.........No, vlastně ne.”
Ech? Řeč nejde tímhle směrem?
Ups. Hehe.
Jen si dělám srandu. Síla je od toho, abych mohl bránit slabé, že?”
Hmmm, správně.”
Jak jsme o tom domluvili, tak jsem si pod paži vzal botanickou encyklopedii a hůlku od Roxy jsem si zastrčil za pas. Jak jsem se chystal vyrazit, tak jsem si na něco vzpomněl a otočil jsem hlavu.
Ach, správně. Čas od času budu chodit ven, ale když někam půjdu, tak to někomu oznámím a nevynechám svůj trénink šermířství nebo magie. Vrátím se, než se setmí, a nebudu chodit na nebezpečná místa.”
Ach.... hoo.”
Jen pro jistotu si to všechno vyjasníme. 
Paul najednou nevěděl, co říct.
Tohle máš vlastně říkat ty, ne?
No, tak já půjdu.”
...........Dávej na sebe pozor.”
Takhle jsem vykráčel ze dvora. 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předchozí                                                                               Následující 

Žádné komentáře:

Okomentovat