Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

neděle 9. listopadu 2014

Kapitola 5 - Magie a šermířství (část 1)

Část 1
Už je mi pět let.
Na moje narozeniny jsme doma dělali malou oslavu.
V téhle zemi není ve zvyku oslavovat narozeniny každý rok. Ale bylo normální, že po dosažení určitého věku vám rodina dala dárky.
Ty určité věkové milníky byly 5, 10 a 15 let.
Je snadné to pochopit, protože v patnácti je z vás dospělý člověk.
Paul mi dal pár mečů.
Dva meče.
Jeden je opravdový meč, co je pro pětileté dítě moc těžký. Druhý je krátký a dřevěný. Ten opravdový meč byl ukovaný a naostřený. Není určený pro dítě.
Chlapec musí mít v srdci meč, kterým bude ochraňovat lidi, co jsou pro něj důležití----” Lehce jsem se šklebil, když jsem poslouchal jeho dlouhou řeč.
Ačkoli Paul velmi vášnivě řečnil, tak ho Zenith nakonec přerušila s: „Příliš dlouhé.”
Proto musel zakončit s: „Proto jej musíš bedlivě střežit a použít jen v případech nouze.” Paul pravděpodobně chtěl, abych měl odhodlání a sebeuvědomění k užití meče.
Od Zenith jsem dostal knížku.
Protože se zdá, že Rudeus má rád knížky.”
Ta knížka byla encyklopedie rostlin.
Nemohl jsem si pomoc a uteklo mi „jů”.
Na tomto světě jsou knihy drahé. Ačkoli existuje technologie výroby papíru, tak neexistuje způsob, jak na něj tisknout, takže většina knih je ručně psaná.
Ta encyklopedie je velmi tlustá a také jsou tam ilustrace ke snadnému pochopení. Nedokážu odhadnout, kolik musela stát.
Díky, mami. Tohle jsem si vždycky přál.”
A jak jsem to řekl, tak mě pevně objala.
Od Roxy jsem dostal hůlku.
Tyčka zhruba 30 cm dlouhá s připevněným malým rubínově zbarveným kamenem. Celkový vzhled je velmi skromný.
Tohle jsem vyrobila před pár dny. Zapomněla jsem na to, protože jsi už od začátku věděl, jak používat magii, Rudi. Obvykle učitel studentovi vyrábí hůlku, aby byl student schopen použít magii základní úrovně. Je mi to strašně líto.”
Zdá se, že existuje takový zvyk.
Roxy nesnáší, když jí říkám shishou, ale nechtěla tenhle zvyk ignorovat.
Ano, shishou, dobře se o tu hůlku postarám.”
Jakmile to Roxy uslyšela, nasadila hořký výraz.
Druhý den jsem začal trénovat opravdovou techniku s mečem.
Základním tréninkem je v podstatě máchání mečem a nácvik správného postoje.
Například nácvik postoje a úderu dřevěných figurín na dvoře nebo mít za protivníka otce, zatímco se učím, jak pohybovat nohami a jak správně přenášet váhu.
Je to dobrý pocit začít od základů.
Na tomto světě se na techniku s mečem nahlíží velmi dobře.
Dokonce i hrdinové v knihách používají meč jako svou prvořadou zbraň. Ačkoli někteří používají i sekery a kyje, tak to je jen menšinová skupina.
Nikdo nepoužívá kopí, protože dříve zmínění Supardi používají trojzubce. Kopí je zbraň zlých démonů, to je obecně známo. Dokonce i v knihách se objevují zlí démoni jako nevybíraví netvoři, co zabíjejí a pojídají obě strany, jak přátele, tak nepřátele.
Kvůli tomuto je tu technika s mečem mnohem více rozvinutá než v mém předchozím světě. Když se z vás stane odborník, tak dokážete jediným máchnutím meče rozdrtit balvany a jediným zábleskem meče oddělat protivníky v dálce.
Paul vlastně dokáže rozdrtit balvany.
Neustále jsem ho chválil, aby mi to pořád a pořád předváděl, ve snaze pochopit, jak to funguje. Vypadalo to, že Paula potěšilo, že jeho malý, ale v pokročilé magii nadaný, syn mu tak vesele tleská a chválí ho.
Až na to, že ať jsem to viděl, kolikrát chtěl, tak jsem to nedokázal pochopit.
Jelikož jsem to nechápal, tak jsem ho poprosil, aby mi to vysvětlil.....
Udělej bum na zem a jednou máchni!! Něco takového.”
Jako takhle?!”
Ty hlupáku! Ty děláš dun a mávneš, co!! Musí to být bum a jedno máchnutí! Zkus to jemněji!"
Něco takového.
Domnívám se, že techniky meče tohoto světa vyžadují manu.
V porovnání s magickými kouzly, která jsou očím viditelná, se techniky s mečem specializují na zlepšení fyzického těla a kovový aspekt meče tento aspekt ještě posiluje. Jak jinak chcete rozdrtit balvan před sebou ještě před tím, než ten pohyb vůbec dokončíte? Je to vůbec možné?
Ale Paul si není vědom, že by používal manu.
Takže mi to nemůže vysvětlit.
Ale pokud bych to dokázal napodobit, tak bych to možná mohl použít jako podpůrnou magii na posílení fyzického těla.
Budu se snažit. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předchozí                                                                        Následující 

1 komentář:

  1. oo tak už má i sword je to čim dál tím zajímavější už se těším na další

    OdpovědětVymazat