Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

středa 12. listopadu 2014

Kapitola 5 - Magie a šermířství (část 3)

Část 3
Já se musím naučit dva styly: styl Boha Meče a styl Boha Vody.
Útočný Bůh Meče a obranný Bůh Vody.
Ale tati, podle toho, co jsi řekl, není styl Boha Severu nejvyváženější?”
Nebuď hloupý. To jenom používáš meč k boji. To není technika.”
Aha.”

Ke stylu Boha Severu je tak špatný postoj?
Nebo to jenom Paul se ho štítí?
No, i když Paul tenhle styl nesnáší, tak je v něm pořád na pokročilém stupni.
Rudee, máš talent na magii, ale ve studiu technik s mečem nejsou žádné nevýhody. Staň se kouzelníkem, co se dokáže vyhnout útokům stylu Boha Meče.”
Jako.... magický šermíř?”
Hm? Magický šermíř je šermíř, co používá magii. V tvém případě je to naopak, ne?”
Jaký je v tom rozdíl?
Ať už je to založeno na profesi šermíře nebo kouzelníka, tak magický šermíř je pořád magický šermíř.
Ať tak či tak, když se techniky meče naučím dobře, tak se to dá aplikovat na samotnou magii.
Problém je, že Paul podvědomě zesílil svoje tělo, takže mě nedokáže učit.
Vypadá to, že se to budu muset naučit sám, ale vážně se to můžu naučit jen tím, že budu cvičit jen tělo?
............ Ve skutečnosti techniky meče nenávidíš, co?” zeptal se mě Paul s nejistým výrazem, když jsem se hluboce zamyslel.
Protože mě chválí jako magicky nadaného jedince.
Paul se mučí myšlenkami, jestli jsem ochoten se učit technikám meče.
Ale nechápejte mě zle. Není to tak, že bych nesnášel studium technik meče. To jen, že mám radši hodiny s Roxy než situace, kdy jsou na dvoře dva smrdící chlapi nasáklí potem.
Já jsem typ, co je radši uvnitř.
I když tohle není otázka toho, co mám rád.
Jelikož jsem se už rozhodl, že na tomhle světě budu skutečně žít, tak se budu snažit jak v technikách meče, tak ve studiu magie.
Ne, doufám, že moje schopnosti s mečem budou na stejné úrovni jako moje magie.”
Paula moje slova dojmou, šťastně přikývne a sebere dřevěný meč. „Dobře, takže začneme hned teď. Zaútoč!!”
On je takový přímý chlap.
Techniky magie nebo techniky meče. Nakonec si nejsem jistý, na co bych se měl hlavně zaměřit.
Upřímně na tom nesejde.
Ano, tati!!”
Ale je dobře, že jsem tak brzy oddaný rodičům.
V minulosti jsem svoje rodiče otravoval i po smrti.
Kdybych se ke svým rodičům choval lépe, tak by mě sourozenci nevyhnali z domu.
Takže se k nim musím chovat pěkně. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předchozí                                                                               Následující 


Žádné komentáře:

Okomentovat