Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

čtvrtek 13. listopadu 2014

Kapitola 5 - Magie a šermířství (část 4)

Část 4
Jak jsem učinil první krok k technikám meče, moje hodiny magie pokročily k praktickému užívání.
Co se stane, když zaktivuješ Vodopád, Ostrov Tepla a Pole Rampouchů v tomto pořadí?”
Vytvoří se mlha.”
Vskutku. A jak tu mlhu rozeženeš?”
No, znovu zahřeji zem.”

Správná odpověď. Tak to zkus.”
Vytváření konkrétní situace za pomoci různých magických kouzel v určitém pořadí.
Tomu se říká „Kombinovaná Magie”.
Ačkoli v učebnici je zaznamenáno, jak přivolat déšť, není tam žádná poznámka o tom, jak udělat mlhu. Proto kouzelník použije různé magické systémy ve specifickém pořadí. Tímto se dají napodobit přírodní úkazy.
Na tomto světě neexistují mikroskopy. Přírodní úkazy nejsou vysvětlené.
Kombinovaná Magie v sobě skrývá kreativitu a píli minulých kouzelníků.
No, já něco tak otravného dělat nemusím.
Jestliže vytvoříte mraky a spustíte déšť blízko u země, tak to bude stačit.
Ale člověkem vytvořené úkazy mi dovolí to snadno pochopit.
Když o věcech přemýšlíte, tak dokážete hodně věcí.
Magie vážně dokáže všechno.”
Všechno nedokáže, nevkládej do ní moc důvěry. V klidu dělej věci, kterých snadno dosáhneš.” Ačkoli mě Roxy pokárala, tak mě na mysl tanou elektrické zbraně a stroj na pláště.
A když se budeš vytahovat, že všechno dokážeš, tak tě lidé budou nutit do nemožných úkolů.”
To je tvoje vlastní zkušenost, sensei?”
Ano.”
Aha, to bych si měl zapamatovat. Byla by otrava, kdyby mě někdo do něčeho nutil.
Ale copak jsou vůbec lidi, co kouzelníka do něčeho nutí?”
Ano, protože není moc kouzelníků na pokročilé úrovni.”
Z každých 20 lidí jsem jenom já schopen věnovat se boji. Ze všech 20 zdejších lidí jsem jenom já kouzelník. Něco takového. Kouzelník je jeden ze 400? Ačkoli není vzácností být kouzelník.
A člověk vyučený v magické škole... kouzelník na pokročilé úrovni je zhruba 1 ze 100.”
Kouzelník pokročilého stupně, 1 ze 40 tisíc.
Se schopností používat mírně pokročilou a pokročilou magii ke kombinované magii počet věcí, které je možné vytvořit, nesmírně vzroste.
Proto takoví kouzelníci jsou géniové, po kterých je všude obrovská sháňka. Také domácí učitel v této zemi musí umět pokročilou magii a výš. Na vlastní profesní kariéru to má mocný účinek.
Ony existují školy magie?”
Ano. Ale jenom velké země mají školy magie.”
Když tak o tom přemýšlím, vždycky jsem měl pocit, že musí existovat něco jako škola magie. Takže to začne? Školní vsuvka.
Ale největší školou bude pravděpodobně stejně univerzita v Ranoe.”
Ach, takže jsou taky univerzity.
Jaký je rozdíl mezi touto univerzitou a jinými školami?”
Mají velmi dobré zázemí a dobré učitele. V porovnání s jinými školami se ti dostane velmi kvalitního vzdělání.”
Ty jsi taky studovala tam, sensei?”
Ano. No, školy magie jsou obvykle školy, které vyžadují velmi vysoké společenské postavení. Jako démon se mohu přihlásit jen na univerzity magie...”
Jelikož do ranojské školy magie chodí šlechtici, tak se tam nemůžou přihlásit nelidské rasy. Ačkoli diskriminace proti démonickým rasám polevuje, tak se způsoby ještě úplně nezměnily.
Ranojská univerzita nepožaduje vysoké společenské postavení ani jejich hrdost. I když bys měl nějakou bláznivou teorii, tak dokud je tvoje logika správná, neodmítnou tě. Také vzhledem k tomu, že přijímají jedince z různých ras, tam také probíhá výzkum unikátní magie jednotlivých ras. Pokud se chceš vydat na cestu magie, tak bych navrhovala přihlásit se na univerzitu magie.”
Je to proto, že to je Roxina alma mater? Neustále tu univerzitu vychvaluje.
No, to je ještě budoucnost.
Možná mě budou šikanovat, když bych se přihlásil ve věku pěti let.
Ještě je brzy na rozhodnutí...”
To je pravda. Myslím, že držet se Paulova rozhodnutí a stát se šermířem nebo rytířem není špatné. Také jsou lidé, co jsou rytíři a zároveň studují na univerzitě magie. Nemysli si, že si musíš vybrat jenom cestu meče nebo cestu magie. Také si můžeš zvolit cestu magického šermíře.”
Ano.”
Zdá se, že Roxy je naprostým opakem Paula. Roxy není nejistá kvůli tomu, jestli magii nesnáším nebo ne.
Poslední dobou moje zásoba many vzrostla a začínám chápat principy.
Kvůli tomu moje pozornost v hodinách polevuje. Navíc jsem začal brát lekce magie od tří let. Začínám toho mít dost. Možná, že mě špatně pochopili.
Paul viděl, že mám talent na magii.
Roxy viděla moji vášeň pro meč.
Dva lidé se svým rozdílným uvažováním mi vytyčili střední cestu.
Ale tohle je záležitost velmi daleko v budoucnosti.”
Pro Rudea vskutku ano.” Roxy se usmála s náznakem osamělosti.
Ale já už tě skoro nemám co naučit. Až se budeš blížit závěru studia, tak by se tahle záležitost měla prodiskutovat.”
..Závěr studia?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předchozí                                                                                Následující

1 komentář: