Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

neděle 16. listopadu 2014

Kapitola 6 - Důvody k úctě (část 1)

Část 1
Od té doby, co jsem přišel na tento svět, jsem ještě neopustil hranice domu. Jsem si vědom skutečnosti, že jsem nikdy neodešel. Vážně se toho obávám.
Pokud vyjdu ze dvora a spatřím scenérii venku, tak moje minulé vzpomínky rychle oživnou. Vzpomínky na ten den. Bolest na boku. Pronikavý chlad deště. Lítost. Zoufalství. Bolest, jak mě přejel náklaďák.
Všechny ty vzpomínky se mi vrátí, jako kdyby se to stalo včera.
Třesou se mi nohy.
Dokážu se dívat z okna ven nebo se po svých dostat na dvůr. Ale nejsem schopen udělat další krok. Protože vím. Že ta poklidná scenérie polí se může v okamžiku proměnit na peklo. To zdánlivě poklidné prostředí není schopno mě přijmout.
Ve svém minulém životě jsem často fantazíroval, když jsem nemohl spát.
Co kdyby Japonsko šlo najednou do války. Co kdyby se najednou objevila bishoujo a byla mojí sousedkou. Kdyby se stalo něco takového, tak bych určitě byl schopen dřít.
Sám sebe jsem klamal, abych utekl od skutečnosti.
Nesčetněkrát jsem o tom snil.
Ve svém snu nejsem superman a pořád jsem na stejné úrovni jako ostatní průměrní lidé. A jako průměrný člověk jsem byl schopen dělat, co mi má vlastní omezení umožnila. Dokázal jsem žít sám za sebe.
Ale z tohohle snu se hodlám probudit.
V tom okamžiku, kdy jsem se utápěl v zoufalství...
Ne, tohle není sen.
Jak by mohl být takový realistický sen jako toto. Pokud mi řeknete, že tohle je jen nějaké VRMMORPG, tak bych to pořád mohl přijmout.
Tohle je skutečnost. Pořád o tom sám sebe přesvědčuju.
Tahle skutečnost není sen.
Ačkoli chápu, že to je fakt, tak nejsem schopen udělat krok ven.
Nehledě na to, kolik snahy vynaložím.
Vlastní pusou jsem přísahal, že budu žít opravdově.
Ale moje tělo není schopné udržet krok.
Vážně se mi chce brečet. 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předchozí                                                                               Následující 

Žádné komentáře:

Okomentovat