Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

neděle 9. listopadu 2014

Kapitola 4 - Učitel (část 8)

Část 8
Hodiny magie pokračovaly hladce.
Poslední dobou jsem dokázal použít veškerou pokročilou magii.
Samozřejmě za užití bezzvukého zaříkávání.
V porovnání s mým obvyklým tréninkem je použití pokročilé magie snadné jako sáhnout si na nos.

Ale pokročilá magie je vesměs plošná magie, takže její použití je velmi omezující.
Déšť nad velkou oblastí – co s tím můžu provést?
Tohle jsem si myslel, ale zdá se, že když sem Roxy přišla, tak přivolala déšť, a lidé ji za to pochválili. To mi pověděl Paul.
Kromě toho vesničané za Roxy chodili s různými požadavky a ona používala magii, aby řešila rozličné problémy.
Když jsem ryl na poli, tak jsem našel velký balvan, prosím, pomoz mi, Rokaemone!” (* Roxy + Doraemon = Rokaemon)
Nech to na mě.”
Co to je za magii?”
Tahle magie zvlhčí půdu kolem kamene a pak za pomoci zemské magie tu půdu změním na bláto. Takže z toho bude kombinovaná magie.”
Jů, to je neuvěřitelné, ten balvan se propadá!!!”
Pche.”
Něco takového. (Pravděpodobně.)
Co jiného se od tebe dalo čekat, sensei. Pomáháš druhým.”
Pomáhám? Ne, takhle si vydělávám kapesné.”
Účtuješ jim to?”
Samozřejmě.”
Držgrešle!
Ačkoli mě tohle napadlo, tak vesničanům se to zdálo normální.
Protože ve vesnici nebyl nikdo, kdo by to zvládl, tak Roxy chválili. Poptávka a nabídka. To moje vnímání je špatné. Nezištná pomoc druhým je povinnost. Tohle je pocit Japonce. Normou je si za pomoc účtovat. Tohle byla norma. Selský rozum.
No, jelikož jsem byl NEET, který se nikdy ani nezmínil o pomoci méně šťastlivým lidem, tak mě moje rodina považuje za ztrápeného člověka.
Hahaha. 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předchozí                                                                        Následující 

Žádné komentáře:

Okomentovat