Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

neděle 16. listopadu 2014

Kapitola 6 - Důvody k úctě (část 2)

Část 2
Závěrečný test se má konat venku.
Když mi to Roxy řekla, tak jsem vypustil slabý sten odporu.
Venku?”
Ano, mimo vesnici. Koně jsou připravené.”
Nemůže se to provést doma?”
Ne.”
Nemůže se to udělat...?”

Jsem naprosto ztracen. Moje srdce to ví. Že musím vykročit za brány domu. Jak můžu být v tomto světě hikikomori. Ale moje tělo to odmítá. Stále si živě vybavuji tu minulou zkušenost. Ten osudný den v mém minulém životě mě delikventi zmlátili do modra, zlomyslně se mi posmívali a na mém srdci to zanechalo obrovskou duševní škodu.
Ten osudný den, kdy jsem neměl na výběr, než se zavřít uvnitř.
Co se děje?”
Ne.... totiž..... venku by mohli být nějací magičtí tvorové.”
V této oblasti je téměř nemožné narazit na magické tvory, pokud se nepřiblížíš k lesu. A také i kdybychom na ně narazili, tak je sama zvládnu, protože jsou slabí. Ve skutečnosti bys je zvládl i ty, Rudi.” Roxy se zatvářila překvapeně, když neustále hledám nějaké výmluvy. „Ach, myslím, že už jsem o tom slyšela. Rudi, ty jsi nikdy nevyšel z domu ven?”
Hmmm, ne.”
Bojíš se? Myslím koně?”
J-já se nebojím koně nebo něčeho podobného.”
Ve skutečnosti se mi celkem líbil.
Také jsem hrál 'Debiny koňské dostihy'.
Haha. To se mi ulevilo. Máš stránky, které se hodí k tvému věku.” Roxy si to špatně vyložila.
Ale já nemůžu říct, že se bojím vyjít ven. To je ještě trapnější než se bát koní. Pořád mám svou hrdost. Špetku čisté hrdosti. Nechci, aby se na mě tohle mladé děvče dívalo spatra.
No jo, nedá se nic dělat. Pojď.” Když Roxy viděla, že nejsem ochoten se pohnout, tak mě vzala na ramena.
Co?!”
Když si na něj jenom sedneš, tak se za chvilku přestaneš bát.”
Neperu se s ní.
Moje srdce také váhám a začínám uvažovat, že to prostě všechno nechám na ní.
Roxy mě vyšvihne na hřbet koně.
Pak také vyleze nahoru a chopí se otěží.
Kůň vykročí kupředu.
Tímhle způsobem jsem opustil dům.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předchozí                                                                                Následující

1 komentář: