Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

neděle 2. listopadu 2014

Kapitola 4 - Učitel (část 5)

Část 5
Odpoledne následoval trénink s Paulem.
Jelikož jsme neměli žádný dřevěný meč, který by se hodil k mé výšce, tak to byl v podstatě základní tělesný trénink.
Běhání, kliky a sklapovačky.
Paul měl v plánu mě vést k fyzické aktivitě.

Ačkoli některé dny musel Paul pracovat, a tudíž mě nemohl cvičit, základní tělesný trénink není něco, co by se dalo jen tak vynechat. Tohle je stejné na všech světech.
Budu se snažit ze všech sil.
Jako dítě mé fyzické tělo nevydrželo celé odpoledne, takže hodiny meče končily kolem druhé odpoledne.
Takže před večeří vyčerpám zásoby své magie.
Magie se spotřebovává v různém množství v závislosti na její [velikosti].
Pokud je pro bezzvuké zaříkání defaultní velikost 1, tak pro cokoli, co je větší, se množství požadované many také zvýší. Zákon o zachování objemu.
Ale v přímém protikladu čím je magie menší, tím více many spotřebuje. Téhle logice jsem opravdu nerozuměl. Vytvoření jediné kapky vody spotřebovalo více many než vytvoření vodní střely o velikosti pěsti.
To je vážně podivné.
Přednesl jsem tuhle otázku Roxy, ale jen se mi dostalo odpovědi: „Prostě to tak je.”
Zdá se, že tahle otázka zůstane nezodpovězena.
Ačkoli jsem tuto logiku nechápal, tak s ohledem na trénink to nebylo zlé.
Za poslední dobu mi zásoba many poměrně dost vzrostla. Pokud nepoužiju nějaké velké kouzlo, tak ji nedokážu celou spotřebovat. Jen když se snažím vyprázdnit svou zásobu many, tak musím všechno vylít ven, než se unavím.
Ale teď je na čase trénovat svou obratnost.
A proto jsem se rozhodl pracovat na něčem drobném.
Za použití magie dosáhnout něčeho komplikovaného, malého a drobného.
Například výroba ledové sochy, zapálit si oheň na konečku prstu nebo psát na tabuli. Vzít ze dvora hlínu a rozdělit ji. Odemknout zámek a zase jej zamknout.
Zemská magie má trochu vliv na věci z kovových nebo nerostných prvků.
Ale čím je to kovovější, tím více many se musí použít.
Čím je ta věc, se kterou pracujete, menší, čím je ta akce delikátnější, čím je komplikovanější, přesnější a účinější, tím víc many se musí použít.
Hodit basebalový míč ze všech sil. Pomalu vést nit, aby prošla uchem jehly. Množství vydané many bylo zhruba stejné.
Také jsem zkoušel různé druhy magie najednou.
V porovnání s použitím jenom jednoho druhu jsem musel použít přinejmenším třikrát více many. Takže pokud aktivuji dva druhy magie, lehce, přesně a rychle zároveň, tak snadno vyčerpám veškerou svou manu.
S takovýmhle tréninkem každý den----
Nedokážu svou manu vyčerpat, i když ji používám více než půl dne.
Tohle by mělo stačit. Moje odhodlání začalo polevovat. Moje líné kosti mi začaly říkat, že tohle by mělo stačit.
Po každé jsem na sebe křičel a nadával si.
Cvičení vlastních svalů bylo to samé. Jakmile zlenivím, moje tělo zpomalí. Je možné, že i moje mana je taková. Nesmím přestat cvičit jen proto, že mi kapacita trochu vzrostla. 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------           Předchozí                                                                          Následující

Žádné komentáře:

Okomentovat