Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

středa 29. října 2014

Kapitola 4 - Učitel (část 3)

Část 3
Z výše zmíněných důvodů se naše rodina rozhodla najmout domácího učitele.
Zdálo se, že příjem domácího učitele šlechtického dítěte není špatný.
Paul byl rytíř, což bylo v této oblasti nezvyklé, a pořád měl postavení šlechtice z nižší třídy, takže měl příjem přiměřený svému postavení.
Ale tohle byl venkov velmi vzdálený od hlavního města.

Takže v téhle oblasti žili přizpůsobiví lidé, co se sem hodili. O nadaných lidech ani nemohla být řeč – i mág se tady považoval za vzácnost.
Museli jsme se spolehnout jen na Magickou Asociaci a Gildu dobrodruhů: našel by se někdo, kdo by tu práci vzal...?
Ačkoli jsme se trochu báli, tak se zájemce našel překvapivě rychle a přijde zítra.
V téhle vesnici nebyl žádný hostinec, takže bude bydlet u nás v domě.
Moji rodiče předpovídali, že to pravděpodobně bude vysloužilý dobrodruh.
Mladí lidé by nešli do téhle vesnické oblasti a dvorní mág si snadno najde práci v hlavním městě.
Na tomto světě se učitelem jiného mága mohl stát jen mág pokročilého řádu.
Dobrodruh byl zhruba pokročilého řádu a výše.
Tudíž člověk, co přijde, bude pravděpodobně člověk středního nebo pokročilého věku, co si nechává růst dlouhou bradku a dělá dojem řádného mága.
Já jsem Roxy. Těší mě, že vás poznávám.”
Ale navzdory očekáváním to byla mladá dívka.
Zhruba na druhém stupni základní školy.
Měla na sobě hnědou róbu mágů a měla vlasy barvy vody. Budila dojem líbezné slečny. Neopálenou kůži doprovázely napůl otevřené oči se znuděným a ospalým výrazem. Koutky jejích úst vytvářely dojem, že je trochu chladná. Ačkoli neměla brýle, tak zcela naplňovala obrázek horlivého děvčete vždy pracujícího v knihovně.
V jedné ruce si nesla kufr, zatímco v druhé držela dlouhou hůl, kterou by mohli používat mágové.
A tak se setkala s námi třemi v tomto domě.
...”
...”

To se dalo čekat.
Bylo to mimo očekávání.
V našich představách byl domácí učitel člověk, co už zažil mnoho let.
Ale člověk, co přišel, byla tahle malá holka.
Ačkoli pro mě jako pro člověka, co hrál spousty počítačových her, loli čarodějka nebylo nic tak úžasného.
Loli, napůl otevřené oči, není roztomilá (chladná).
S těmito třemi vlastnostmi – je prostě dokonalá.
Prosím, provdej se za mě.
Ach, ach, takže ty... jsi ten domácí učitel?”
Ach, to je opravdu...”
Jak moji rodiče zadrhávali, tak já jsem rychle dodal: „Jsi vážně malá.”
Od tebe to slyšet nechci,” vyčinila mi okamžitě.
Vypadalo to, že má kvůli tomu komplex. Ačkoli jsem nemyslel její poprsí.
Roxy si povzdechla: „Ha. No, kde je ten student, kterého mám učit?” Jak se ptala, tak se rozhlížela kolem.
Ach, to je tohle dítě,” představila mě Zenith, zatímco mě držela v náručí.
Já jsem na ni mrkl.
Nakonec se jí rozšířily oči a pak si povzdechla: „Ha. Někdy se to stane, děti, co vyrostou rychleji, a hloupí rodiče, co si myslí, že mají talent.” Mumlala tiše.
Já jsem to slyšel!! Roxy-san!!
Ačkoli jsem nemohl nesouhlasit.
Copak?”
Nic. Ale myslím si, že vaše dítě nerozumí konceptu magie, že?”
To není problém, náš Rudísek je velmi nadaný!!”
Zenith řekla přesně to, co by řekli hloupí rodiče.
Roxy si znovu povzdechla.
Ha. Rozumím. Budu se snažit ze všech sil.”
Pravděpodobně usoudila, že je zbytečné říkat cokoli dalšího.
Tím bylo rozhodnuto, že dopoledne budu poslouchat Roxyny přednášky a odpoledne se budu učit boji s mečem od Paula. 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Předchozí                                                                         Následující  

Žádné komentáře:

Okomentovat