Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

neděle 26. října 2014

Kapitola 4 - Učitel (část 1)

Část 1
Věk: 3 roky.
Nedávno jsem se konečně dozvěděl jména svých rodičů.
Otec se jmenuje Paul Greyrat. Matka se jmenuje Zenith Greyrat.
Já se jmenuju Rudeus Greyrat.
Nejstarší syn rodiny Greyratových.
Ačkoli mě pojmenovali Rudeus, tak moji rodiče vždycky používají zkráceninu Rudi, takže jsem se svoje celé jméno dozvěděl až hodně pozdě.
Ale, ale, Rudi má vážně rád knížky,” říká vždycky Zenith a směje se, protože si s sebou často beru knížku.
Nikdy mi nevynadali a nevzali mi ji.
Dokonce i během jídla jsem si knížku položil pod ruce. To jenom tak, že před svojí rodinou tu magickou knížku nečtu.
Ne proto, abych to schovával. Ale proto, že jsem nevěděl, jak si magie stojí.
V mém minulém světě na Západě během renesance pronásledovali čarodějnice.
Chovali se k nim jako k něčemu abnormálnímu a upalovali je.
V tomto světě se magické knihy používají, takže se magie pravděpodobně nepovažuje za něco abnormálního, ale stejně se možná neuznává.
Možná že magii můžou používat jen dospělí.
Protože, když to přeženete, tak omdlíte.
Možná se to považuje za újmu na růstu.
A tak jsem se rozhodl svou magii držet před rodinou v tajnosti.
Ale možná že už na to přišli, když jsem střílel magii oknem ven.
Neměl jsem jinou možnost. Chtěl jsem vyzkoušet, jak rychle dokážu střílet.
Služka (myslím, že se jmenuje Lilia) se na mě někdy podívá s nebezpečným výrazem v očích, ale moje rodiče mají pořád ten svůj bezstarostný přístup, takže jsem měl pocit, že to je v pohodě.
Pokud mě zastaví, tak se nedá nic dělat, ale nechci promarnit období růstu.
Nadání zreziví, pokud se během období růstu nekultivuje.
Je naprosto nutné během tohoto období trénovat. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předchozí                                                                         Následující                    
  

Žádné komentáře:

Okomentovat