Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

čtvrtek 23. října 2014

Kapitola 3 - Učebnice magie (část 7)

Část 7
V knize jsou zaznamenána následující základní vodní kouzla:
Vodní střela: vodní střela, která se vystřelí. Vodní koule.
Vodní štít: voda, která se vzedme ze země a vytvoří zeď. Vodní štít.
Vodní šíp: šíp, který má dostřel přes dvacet metrů. Vodní šíp.
Ledová rána: udeří do nepřítele pomocí ledu. Ledový smeč.
Ledová zbraň: vytvoří Ledový meč. Ledová čepel.

Vyzkoušel jsem všechno.
Ačkoli všechno patří do základního řádu, tak množství many se liší.
Pokud za standard budeme považovat vodní střelu, tak to bude od 2 do 20.
V podstatě jsem cvičil jenom vodu.
Bylo by nepříjemné, kdybych trénoval s ohněm a způsobil požár.
Když už jsem zmínil požár, množství použité many má co dělat s teplotou. Magie v pokročilejším řádu ledu bude studenější.
Ale ať je to vodní střela nebo vodní šíp, v knížce se píše, že vystřelí, ale já to nedokážu.
Jak to? Co jsem udělal špatně...
Hmmmmm. Nechápu to.
V knize se píše něco o velikosti a rychlosti magie.
Mohlo by to být tím, že po vytvoření střely je ještě třeba použít magii a ovládat ji?
Vyzkoušejme to, hmmm.
Och?”
Vodní střela se zvětšila.
Ooooooch!!”
Plesk.
Och...”
Ale stejně spadla na zem.
Poté jsem zkoušel různými způsoby měnit velikost střely.
Vytvořit dvě různé střely najednou.
Změnit velikost střel najednou.
Ačkoli to byl nový objev, tak nebyl znát nejmenší náznak, že by se chtěla pohnout kupředu.
Oheň a vítr gravitace neovlivňuje, takže se mohou vznášet ve vzduchu, ale po nějakém čase stejně zmizí.
Použil jsem vítr a odfoukl ohnivou kouli pryč, ale nějak to nebylo ono.
Hmmmmm..........
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předchozí                                                                         Následující                                 

Žádné komentáře:

Okomentovat