Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

středa 8. října 2014

Kapitola 1 - Mohl by to být jiný svět? (část 4)

Část 4
Později jsem začal věnovat pozornost rozhovorům mezi mými rodiči a tou služkou.
A tak jsem zjistil spoustu termínů, které jsem zatím neslyšel.
Zvláště místní jména, názvy krajů a různé názvy míst.
Řádná jména, která jsem dosud neslyšel.
Tohle místo by mohlo být...
Ne, jsem si tím jistý.
Tohle nebyla Země, ale nějaký jiný svět.
Jiný svět, ve kterém existují meče a magie.

V tom okamžiku jsem měl záblesk inspirace.
Pokud je to takový svět, tak možná i já něco dokážu.
Pokud je to svět mečů a magie, svět, který se liší od selského rozumu, tak to možná zvládnu.
Žít jako obyčejný člověk, snažit se jako obyčejný člověk. I když se propadnu na dno, tak se můžu zase vyškrábat nahoru a žít svůj život na plno.
Když jsem v minulém životě zemřel, tak jsem cítil strašnou lítost.
Umřít s planoucím neklidem nad vlastní bezmocností a skutečností, že jsem ničeho nedosáhl.
Ale to já, které to všechno zažilo, si tyto vědomosti a zkušenosti uchovalo, možná to vážně zvládnu.
Skutečně žít. 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předchozí kapitola                                           Následující kapitola                         

5 komentářů:

  1. Mockrát děkuju za skvělý překlad :)
    Můžu mít vlezlou otázku? Překládáš z angličtiny nebo japonštiny?
    -Kirring

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Japonsky se teprve učím, takže z angličtiny.

      Vymazat
    2. Vážně? To je skvělý :)
      A můžu mít ještě jednu? (poslední)
      Koukala jsem na české překadlatele na baka-tsuki a bylo jich tam hodně málo (proto jsem si původně myslela, že Mushoku nikdo nepřekládá), přitom ty třeba taky překládáš a stránku tam nemáš, proč? Ono asi baka-tsuki moc lidí nezná, ale nezvýšila by se tak šance na zvýšení "nalezení" překladů?
      Mimochodem, moc děkuji za stránku s dalšími projekty, taky mi moc pomohla v hledání překládaných novel :)
      -Kirring

      Vymazat
    3. protože jsem zlomyslná bytost?
      no ale teď vážně: nemám žádný konkrétní důvod, možná kromě málo motivace a vlastní lenosti.

      Vymazat
    4. Ok :) Jak tam není moc překladatelů, tak mě napadlo, jestli nejde o nějakou pochybnou stránku :D
      -Kirring

      Vymazat