Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

neděle 19. října 2014

Kapitola 3 - Učebnice magie (část 4)

Část 4
Druhý den jsem byl v pořádku dokonce i po čtvrté vodní střele.
Začal jsem se cítit unavený až po páté.
Divné....?”

Ze včerejší zkušenosti vím, že pokud teď znovu vystřelím, tak omdlím, takže bych měl radši přestat.
Takže jsem začal přemýšlet.
Maximum je 6 střel. To je dvakrát víc než včera.
Podíval jsem se na vědro s pěti vodními střelami uvnitř a přemýšlel.
Proč se druhý den počet možných výstřelů navýšil o tři?
Je to proto, že včera už jsem byl unavený, nebo proto že výdej many byl prostě větší?
Dneska to taky provádím za pomoci bezzvukého zaříkávání, ale zaříkávání a bezzvuké zaříkávání by nemělo dělat žádný rozdíl.
Nechápu to.
Možná že zítra se to zase zvýší. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předchozí                                                                         Následující

Žádné komentáře:

Okomentovat