Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

čtvrtek 23. října 2014

Kapitola 3 - Učebnice magie (část 8)

Část 8
Po dvou měsících.
Po několika špatných pokusech se mi konečně podařilo nechat vodní střelu vyletět.
Tímto jsem v podstatě pochopil koncept zaříkání.
Zaříkání má určité kroky.
Vytvoření > určení velikosti > určení rychlosti > aktivace.
Během toho se magie vytvoří, jakmile uživatel určí velikost a rychlost.

Což znamená, že po zaříkání kouzlo:
# automaticky vytvoří tvar magie.
# poté během určitého časového intervalu se nastaví síla vložené many, neboli úprava velikosti.
# po úpravě velikosti se dalším vložením many během dalšího časového intervalu nastaví rychlost.
# po skončení této přípravné fáze magie opustí uživatelovy ruce a automaticky se vystřelí.
Tohle je celková posloupnost.
Pravděpodobně je to správně...
Po zaříkání následují dva dodatečné přísuny many – to je klíčový okamžik.
Pokud se nepřizpůsobí velikost, tak se ani rychlost neupraví.
Není divu, že když jsem se pokoušel vodní střelu vystřelit, tak se jenom měnila velikost a nic jiného.
Jen pro úplnost – celý ten proces jsem dělal za pomoci bezzvukého zaříkávání.
I když je to otrava, tak se tím dá snížit čas potřebný pro úpravu velikosti a rychlosti.
Je to několikrát rychlejší než při použití zaříkávání.
A bezzvuké zaříkávání může také změnit fázi 'tvorby' magie.
Na příklad v knize nebylo uvedeno, jak vodní střelu nechat zmrazit na ledovou střelu.
Když se tohle naučím, tak možná budu moct použít i útok Fénix Kaiser. (Na tváři se mi zračila pýcha.)
Různé základy mohou mít různé účinky.
Tohle začíná být zajímavé!!
........... Ale základy jsou rozhodně důležité.
Bude lepší s experimenty počkat, dokud se moje celková mana nezvýší.
1) Zvýšit kapacitu many.
2) Docílit užívání bezzvukého zaříkávání jako vlastního dýchání.
Tohle jsou moje dva úkoly.
Když si najednou vytyčím velké cíle, tak snáze pohořím.
Je lepší začít nejdřív něčím malým.
Dobře, je na čase začít pilně pracovat.
A tak jsem cvičil základní magii, až dokud jsem téměř neomdlel.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3 komentáře:

  1. to je super poviedka! :D neviem sa dočkať pokračovania :DD a dúfam, že ju dopíšeš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jenom překládám od japonského autora. momentálně to má přes dvacet svazků (jsme na sotva na konci prvního), takže o zábavu máme rozhodně postaráno.

      Vymazat
  2. To teda jo. Začíná to být opravdu zajímavé!!!! Nemůžu se dočkat, až se vrhnu na další kapitolu :D
    (A kupodivu se mi z toho chce učit xD )
    -Kirring

    OdpovědětVymazat