Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

čtvrtek 25. prosince 2014

Kapitola 9 - Naléhavá rodinná porada (část 4)

Část 4
Přesně takhle se veškerá vina hodila na Paula a situace se uklidnila.
Nakonec se Zenith na Paula dívala, jako když jde prase na porážku. V některých profesích by to mohla být odměna, ale v tom okamžiku ze mě vyprchala všechna odvaha.
Zenith ten pohled stáhne do sebe a sama se vrátí do své ložnice.
Lilia pláče. Ačkoli pořád vypadá bezvýrazně, tak jí z očí tečou slzy.
Paul váhá, jestli ji má obejmout kolem ramen. No, to nechám na tom playboyovi.
Já utíkám za Zenith do ložnice. Pokud takhle záležitost způsobí, že se Zenith s Paulem rozvede, tak je to také problém. Zaklepu na dveře a Zenith okamžitě vyjde.
Mami. To, co jsem předtím řekl, bylo všechno lež. Prosím, nezlob se na tátu,” řekl jsem bez prodlužování.
Zenith na okamžik vypadá zaraženě, ale pak se okamžitě suše usměje a pohladí mě po hlavě. „Chápu. Nemyslela jsem si, že budu mít ráda takového chlapa. Ten chlap je hloupý chlípník, takže jsem se připravila i na takovouhle situaci. Ale stalo se to tak najednou, že jsem byla v příliš velkém šoku.”
... To má táta tak moc rád ženy?” Předstíral jsem, že nic nevím, a zeptal jsem se.
Ano. Poslední dobou se zlepšil, ale v minulosti se nezajímal o důsledky. Dokonce je možné, že někde po světě pobíhají Rudiho bratříčci a sestřičky.” Jak mluví, tak mě hladí čím dál tím větší silou.
Rudi, nesmíš se z tebe stát takový muž, dobře?” Pevně mi tře hlavu, ne, chápe se mě se stále větší a větší silou...Nesmíš se k Sylphy chovat zlehka, dobře?”
Au, au, samozřejmě, mami, au~”
Mám pocit, že jsem dostal velmi vážné varování ohledně svého dalšího chování.
Ale vypadá to, že teď už by to mělo být v pořádku. Ať už se stane cokoli, tak to bude výsledek Paulovy snahy.
Ale otec naší rodiny je vážně rošťák.
Žádná druhá šance neexistuje, pane.
Druhý den.
Trénink s mečem je nesmírně tvrdý.
Už jsem ti pomohl matku utěšit, takže mohl bys ten hněv namířit na někoho jiného? 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předchozí                                                                               Následující 

1 komentář: