Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

pondělí 22. prosince 2014

Kapitola 9 - Naléhavá rodinná porada (část 2)

Část 2
Zjistilo se, že služebná Lilia je těhotná.
Omlouvám se, jsem těhotná,” oznámila Lilia prostě, když se rodina sešla.
V tom okamžiku rodina Greyratů ztuhla.
(Kdo to udělal......?)
V téhle atmosféře se nikdo nesnaží se zeptat.
Všichni to tak nějak cítí. Lilia je pilná služebná. Téměř celý svůj plat posílá domů rodičům. Aby vyřešila nejrůznější problémy ve vesnici, tak často odchází s Paulem, a je úplně jiná než Zenith, která zůstává ve vesnici a pomáhá na ošetřovně. Kromě pracovních záležitostí téměř nevychází z domu. Taky neslyšeli žádné novinky, že by se Lilia s někým výrazně sblížila.
Mohlo by to být tím, že to provedla s někým cizím....
Ale já vím jednu věc.
Poté, co Zenith otěhotněla, byl Paul nucen ustat se sexuálními aktivitami a když si od nich nemohl ulevit, tak se v noci proplížil do Liliina pokoje. Kdybych byl nevinné dítě, tak bych si možná i myslel, že spolu hráli poker. Ale naneštěstí jsem to věděl. Ti dva to dělali ne během otcovy nepřítomnosti, ale během matčiny nepřítomnosti. Vážně bych si přál, aby si dávali větší pozor. Copak se teď o tom pořád nemluví?
Táák dámy, když to zkusíte, tak je z toho pohroma. To je velmi pěkná fráze. Učí nás důležitost antikoncepce!!”
Vážně jsem tu repliku chtěl říct Paulovi, jehož tvář úplně zezelenala. 
No, vlastně nevím, jestli na tomto světě vůbec existuje antikoncepce. 
Samozřejmě nehodlám tuhle záležitost odhalit a způsobit tak rozpad naší rodiny.
Kdyby to bylo jako obvykle, tak bych neodpustil nikomu, kdo by se naší služebné jen dotkl. Ale dlužím Paulovi laskavost kvůli té záležitosti se Sylphy. Takže mu tentokrát odpustím. Oblíbený chlap to má těžké. A proto pokud ho začnou podezřívat, tak ho budu krýt. Dokonce mu budu dělat alibi. Jakmile jsem se tak rozhodl, tak jsem Paulovi pohledem naznačil, že může být v klidu.
Ale v ten samý okamžik se na Paula podívala i Zenith, s podezřením.
A náhodou jsme se oba střetli pohledem na Paulovi.
P-promiň. Pravděpodobně je to moje......”
Tenhle chlap se vzdal až moc lehce. Taková ubohost..... Ne, upřímní muži by se měli chválit. Vždycky rád svolává členy rodiny a chová se ušlechtile, když mě učí:
[Buď upřímný] něco takového,
[Buď mužný] něco takového,
[Ochraňuj děvčata] něco takového,
[Nechovej se podle] něco takového.
Takže pravděpodobně nedokáže říct nic jiného než pravdu. Není to dobře? Tuhle Paulovu stránku mám vážně rád.
(Ale situace se tím celkem dost zhoršila...)
To jsem si pomyslel, když jsem se podíval na Zenith. Za ní se zjevila krvežíznivá maska.
Prostě takhle jsme započali naléhavou rodinnou poradu zahrnující i Liliu. 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předchozí                                                                               Následující 

Žádné komentáře:

Okomentovat