Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

čtvrtek 29. ledna 2015

Kapitola 12 - Násilí mladé dámy (část 3)

Část 3
Vstoupil jsem do pokoje, co mi byl přidělen, a zdá se, že všude kolem jsou prvotřídní věci. Obrovská majestátní postel, složitě navržený nábytek, nádherné okenní rámy a moderní poličky na knihy.
Kdybych měl kolu a počítač, tak bych tady šťastně žil až do konce svého neetského života. Je to pěkný pokoj.
Tenhle pokoj mi speciálně připravili možná kvůli tomu, že mám jméno Greyrat, místo toho, aby mi dali pokoj pro služebnictvo.
Když už jsem zmínil služebnictvo, vážně netuším, proč je tady tolik služebných ze zvířecí rasy. Slyšel jsem, že v téhle zemi je velká diskriminace proti démonickým rasám. To je zvířecí rasa výjimkou?

Haa.... zatraceně s tebou, Paule. Poslal jsi mě do tohohle bláznivého pekla.”
Sedím na posteli a síla ze mě vyprchává. Držím se za hlavu, co mě tupě bolí.
To místo, kde mě praštila, pořád štípe.
Zamumlám zaříkadlo k léčivé magii a to zranění vyléčím.
Ale v porovnání s mým předchozím životem je tohle v pohodě.”
Proces, kdy mě vyhodili z domu, je stejný, ale tentokrát je to jiné, a nemusím se toulat po ulicích. Totální rozdíl.
Paul mi živobytí řádně zařídil. Práci a bydlení. A taky mám kapesné, ne? To je neuvěřitelná úroveň péče. Kdyby v mém předchozím životě tohle udělali moji sourozenci, tak bych se možná vzchopil.
Kdyby mi pomohli najít práci, kdyby mi našli bydlení, kdyby na mě dohlíželi a nedovolili mi utéct....
Ne, to by stejně nestačilo.
34-letý NEET bez pracovních zkušeností. Neměli na výběr a museli mě opustit.
A navíc kdyby najednou udělali něco takového, tak bych si na nich akorát vylil vztek. Pravděpodobně bych ani nechtěl pracovat.
Kdyby mě rozdělili od mé lásky (počítač), tak bych možná dokonce spáchal sebevraždu.
Jenom teď to funguje.
Dostal jsem práci a mám odhodlání vydělat si peníze. Mé současné já.
Ačkoli to provedli hrubým násilím, načasování si vybrali skvěle. Možná jsem Paula nespravedlivě obviňoval. Ale co to má být? To bláznivé násilné stvoření. Tohle je poprvé během svého života o 40 létech, kdy jsem něco takového viděl.
To se nedá popsat jen dvěma znaky. To je ztělesnění násilí.
Bylo to jak hrnec vařící vody.
Skoro jsem z toho dostal trauma. Skoro, nebo možná se dá říct že už, jsem si nadělal do kalhot.
Mám pocit, že ať udělám cokoli, bude běsnit.”
Dokonce se zdá, že mě prostě rozpozná jako [nepřítele] a rozběsní se.
Pro tu slečinku jsem prostě jenom cíl.
Rozčtvrtí mě.
...... Není divu, že ji vyhnali ze školy.”
Ten způsob, jakým lidi napadá, se dá popsat jen jako dobře natrénovaný.
Tohle je způsob, jak lidi mlátit. Nehledě na to, jestli se protivník může nebo nemůže bránit, ona je prostě a jednoduše praští.
Ačkoli jí je jenom devět let, ten proces, jakým lidi nutí se cítit bezmocně, je příliš vytrénovaný.
Dokážu učit někoho takového?
Philip a já jsme o tom diskutovali.
Necháme ji unést a zakusit bezmocnost.
A pak ji zachráním. Potom si mě bude vážit a poslušně mě bude poslouchat.
Ten plán zněl jednoduše, ale znám jen základy. Pokud neudělá něco nečekaného, tak by to mělo jít hladce. Ale vážně to půjde hladce? Ta míra násilí jde mimo mě.
Všechnu svou energii používá na řvaní a ječení. Zakousne se do své oběti a pak ji rozcupuje na kousíčky. Násilí, co přetrumfne vůli.
Pokud ji unesou, nic neucítí?
Když ji zachráním, nezatváří se, že je to samozřejmost a neřekne: proč jsi nepřišel dřív, zmetku?
To je možné. Pokud je to tahle slečna, tak je to možné.
Možná provede něco nečekaného a já musím vymyslet řešení pro všechny případy. Musím do toho vložit veškeré své odhodlání.
Tohle nesmí za žádnou cenu selhat.
Pořád o tom přemýšlím.
Kroky, co jsou zapotřebí, aby to vyšlo.
Ale jak o tom přemýšlím, mám v hlavě guláš.
Bože. Prosím požehnej mi, abych uspěl...”
Nakonec se můžu jenom modlit. Ani v nejmenším na boha nevěřím. Ale stejně jako mnoho Japonců hledám boží ochranu, když se něco semele.
Říct něco jako: prosím, ať se mi to povede.
Když jsem zjistil, že můj božský artefakt (kalhotky) zůstal doma v mém pokoji, rozbrečel jsem se. Můj bůh (Roxy) tu není.


--- Stav ---
Jméno: Ojou-sama
Povolání: vnučka vládnoucího pána Fedoy
Charakter: násilný
Domluva: neposlouchá
Jazyk: schopna napsat jen své jméno
Matematika: jednotlivé číslice
Magie: ani ždibec
Šerm: základní úroveň se stylu Boha Meče
Etiketa: pozdrav ve stylu Boreasů
Lidi, co má ráda: dědeček, Ghyslaine 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předchozí                                                                               Následující 

2 komentáře: