Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

čtvrtek 8. ledna 2015

Kapitola 10 - Překážka (část 5)

Část 5
Druhý den poté, co ten dopis dorazil, jsem vyjádřil své myšlenky při rodinném setkání. „Otče, mohu mít jeden sobecký požadavek?”
Ne.”
Okamžitě mě zamítl.
Ale Zenith, co seděla po straně, Paula okamžitě praštila po hlavě. Lilia sedící na druhé straně se k útoku také přidala.

Kvůli tomu příběhu s těhotenstvím Lilia k jídlu usedá také ke stolu. V minulosti dodržovala dekórum služebné a obsluhovala nás, ale teď je z ní rodina.
V téhle zemi polygamie nevadí?
Aťsi.
Rudi. Ať řekneš cokoli, otec to splní,” řekla Zenith něžně, zatímco se dívala na Paula, co se držel za hlavu.
Mladý pán Rudeus ještě nikdy nežádal nic pro sebe. Je na čase vyzkoušet pánovu důstojnost a spolehlivost.” I Lilia mi pomáhá.
Paul se znovu narovná, založí si ruce na hrudi a zvedne bradu, tváří se důležitě.
Rudeus řekl, že má sobeckou žádost. Určitě je to něco mimo můj dosah.”
Paul utrží další ránu a složí se na stůl. Tohle jsou malé vtípky během rodinného setkání.
A pak jsem jim to řekl.Vlastně mám pocit, že jsem se ve studiu magie dostal do slepé uličky. Přál bych si odjet studovat na univerzitu v Ranoe...”
...Och.”
Ale když jsem to řekl Sylphy, tak začala brečet a nechce se ode mě hnout.”
Ach, tenhle playboy, komu se jen podobáš? Ech?” Paul utrží třetí ránu s řetězovým útokem.
A tak bych chtěl jít do školy spolu s ní, ale její rodina na tom není tak dobře jako naše. Takže jsem chtěl požádat, jestli byste mohli zaplatit školné za nás oba.”
Och...”
Paul se oběma lokty zapře o stůl a použije na mě přísný pohled jako nějaký nadřízený úředník. Tenhle pohled používá, když drží meč. Jediný okamžik, kdy si Paul zaslouží úctu.
Ne.” Paul řekne to samé jako předtím.
Tentokrát je to doopravdy.
Zenith a Lilia jsou také zticha.
Jsou k tomu tři důvody.
Číslo 1, pořád se učíš šermu. Pokud s tím teď přestaneš, tak se tvoje schopnosti nerozvinou. Jako tvůj učitel nemůžu dopustit, abys to vzdal.
Číslo 2 jsou peníze. Kdyby šlo jenom o tebe, tak bychom to zvládli, ale nezvládneme to, pokud chceš, abychom zaplatili i za Sylphy. Školné na magické univerzitě není zrovna levné a naše finance nejsou jako horká voda, kterou můžeš pořád odpouštět.
Číslo 3 je tvůj věk. Je ti jenom 7 let. I když jsi chytré dítě, tak je pořád spoustu věcí, co nevíš. Máš velmi nedostatečné zkušenosti. Nemůžeme se zbavit svých povinností jako rodiče.”
Jak jsem si myslel, tohle nevyšlo.
Ale já se nevzdávám.
Paul je jiný než dřív. Přemýšlí o problému a udá mi důvody. To znamená, že pokud ty tři problémy vyřeším, tak to bude v pořádku. Neboj se. Nemusím jet hned teď.
Rozumím, otče. Takže budu trénovat šerm jako obvykle, co se týče toho problému s věkem, kolik let musím počkat?”
Správně.... do 15, než ti bude 12, tak musíš zůstat doma.”
12 let, hm. Vybavuju si, že jakmile je člověku 15, tak je dospělý.
Můžu se zeptat, proč je to dvanáct let?”
Protože když jsem já odešel z domu, bylo mi dvanáct.”
Aha, chápu.”
12 let je pro Paula něco, co se nedá usmlouvat.
Jelikož nechci znevažovat jeho mužskou hrdost, tak můžu jen zavřít pusu a přikývnout.
Takže ten poslední problém.”
Och.”
Prosím, zprostředkuj mi nějakou práci. Jelikož jsem gramotný a zvládám matematiku, tak ze mě může být domácí učitel nebo můžu vyučovat magii. Bylo by nejlepší, když bude plat vysoký.”
Práci? Proč?” Paul se na mě dívá vážnýma očima, jako kdyby mě chtěl zastrašit.
Vydělám si na Sylphino školné.”
...... Nedá se říct, že by to bylo dobré pro Sylphy.”
To ne. Ale tohle dělám kvůli sobě.”
...”
Ticho trvalo nějakou chvíli.
Pro mě to není zrovna příjemná atmosféra.
Opravdu...... aha....” Zdá se, že Paula něco napadlo a přikývne. „Dobře. Když se jedná o tohle, tak se můžu poptat.” Když mi Paul odpovídá, tak nasadí spolehlivý výraz. Ale Zenith a Lilia vypadají ustaraně.
Moc děkuju.”
Jako vyjádření díků jsem uklonil hlavu a večeře pokračovala. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předchozí                                                                             Následující 

Žádné komentáře:

Okomentovat