Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

neděle 31. ledna 2016

Kapitola 41 - Pomalý život (část 5-6)

Část 5

Uplynul jeden týden.

Stále prší.

Zabrali jsme jeden volný dům ve vesnici a bydlíme tam.
Z větší části jsme hrdinové Velkého lesa, takže i když nic neděláme, stejně dostaneme jídlo. Tohle není dobrý životní styl, je to příliš zvrácené.

Pod vesnicí je obrovská povodeň a je to příšerné, v jeden okamžik dolů spadlo jedno dítě z vesnice.

Použil jsem magii, abych ho zachránil, a vesničané byli celkem překvapení a vděční. Jelikož je to takhle, tak jsem uvažoval, že bych použil magii, abych ty mraky rozehnal, ale rozhodl jsem se to neudělat.

I Roxy to řekla, není dobrý nápad příliš manipulovat s počasím. Pokud silou zastavím tento déšť, tak by se ve Velkém lese mohlo stát něco špatného.

Upřímně řečeno jsem to prostě chtěl ukončit a pospíšit si na další místo, ale...

No, za tři měsíce nebo tak nějak ten déšť přestane, takže je to jen otázka toho to do té doby vydržet.


Část 6

V dešti jsem začal chodit vesnicí.

Byla to přece jenom vesnice, takže tam nebyly žádné obchody se zbraněmi, vybavením a takovými věcmi a ani žádný hostinec.

V podstatě to všechno byly soukromé domky, sklady a strážnice. Všechno to bylo na stromech. Vzezření této vesnice bylo trojrozměrné a celkem zajímavé. I jenom procházka způsobí, že vám z toho tluče srdce.

V jedné části bylo místo, kam jsem v určitém bodě neměl dovoleno vstoupit. Zdá se, že ta cesta je pro vesnici údajně velmi důležité místo. Samozřejmě nemám v úmyslu na takové místo vkročit v botách.

A v té době jsem našel místo, kde se prolínala spodní a vrchní úroveň. Zrovna když jsem přemýšlel, jaké by to bylo, kdyby nade mnou prošla nějaká žena, objevil se Gisu.

„Hoj, nováčku, už tě propustili?”

Když jsem na něj zavolal, Gisu se zatvářil šťastně a zamával mi. „Jo. Řekli mi, abych to už nikdy nedělal. Jsou to hlupáci, co. Už je rozhodnuto o tom, že v tom budu pokračovat.”

„Pane policejní pse?! Tenhle chlápek tady se nepoučil!!”

„Hej, počkej chvilku. Počkej. Přestaň. Zrovna teď nemůžu utéct, protože je období dešťů.”

Jelikož zrovna teď je období dešťů. Jelikož je to tak, tak to tenhle chlápek provede znovu. Vážně, je to beznadějný chlápek.

„Ach, vrátím ti vestu.”

„Copak jsem ti neřekl, abys přestal s tou formální řečí. Tu vestu si nech.”

„Nevadí ti to?”

„Během tohohle období je pořád zima.”

Ale zdá se, že to není špatný člověk.

Tenhle tak nějak příhodný a vřelý pocit mi připomíná Paula.

Paul.

Jak se mu asi vede?

-----------------------------------------

<Předchozí>...<Následující>

Žádné komentáře:

Okomentovat