Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

čtvrtek 14. ledna 2016

Kapitola 40 - Byt zdarma (část 5+6)

Část 5
Třetí den.
To jídlo, co mi strážná donesla, je výborné.
Jak se dalo čekat, místo se spoustou přírodních surovin je jiné.
Je to na úplně jiné úrovni než Magický kontinent. Obecně je to nějaká polévka z bylinek a osmažené odkrojky masa, ale oboje je velmi dobré.

Přemýšlím, jestli je to proto, že jsem si zvykl na jídla na Magickém kontinentu.
Jelikož tohle je jídlo, co dávají člověku v žaláři, tak zdejší lidi musí jíst něco opravdu dobrého.
Prozatím jsem se pokusil strážnou pochválit za jídlo a dopadlo to tak, že mi donesla nášup. Podle té reakci se zdá, že to jídlo vařila ona.
Nicméně stejně neposlouchá, co jí říkám.

Část 6
Čtvrtý den.
Nudím se.
Nemám co na práci.
Bylo by skvělé, kdybych mohl použít magii, ale pokud budu moc nápadný, tak se mě možná pokusí svázat nebo nasadit roubík.
Doteď nic takového neudělali, ale není důvod riskovat a dostat se do ještě nepříjemnější situace.
---------------------------------------------------------

<Předchozí>...<Následující>

3 komentáře: