Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

neděle 1. listopadu 2015

Kapitola 36 - Rozcestí II (část 1)

Část 1
Démonické oči.
Normálně by vás celkem překvapilo, kdybyste najednou dostali něco takového.
Proč byla Démonická císařovna na takovém místě a proč jsem dostal něco takového. Byl to tak příhodný vývoj situace, že moje mysl neměla čas si to srovnat.

Ale jednal jsem podle boží věštby. To by mělo znamenat, že je to přesně podle jeho plánu. Když o tom takhle přemýšlím, tak si to oko chci hned vydloubnout a rozmačkat ho.
Zdá se, že by to bolelo, a bojím se, takže to neudělám. Prozatím jsem na zpáteční cestě proklínal vlastní naivitu.
Všechny lidi ve městě, kráčející po cestě, vidím dvojmo. Do několika lidí jsem narazil, když jsem se zmýlil v tom, který je ten skutečný. Vidím dvojmo jak při obviňování, tak při svém upřímném omlouvání. A taky dvojmo při rvačkách.
Ty rvačky jsem vyhrál, ale byly to jen nesmyslné konflikty.
Chci se rvačkám vyhýbat, jak nejlépe dokážu.
Nemám na výběr a musím se naléhavě pokusit co nejdříve zvládnout užívání tohoto oka. Jinými slovy pokud se to nenaučím ovládat, tak nemůžeme pokračovat v našem putování.
--------------------------------------------------------------------------------------------------



Žádné komentáře:

Okomentovat