Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

pondělí 9. listopadu 2015

Kapitola 36 - Rozcestí II (část 4)

~ S nahozením vánočního stromečku začaly davy lidí panicky shánět dárky, tudíž to mám v práci mírně chaotické (se vzrůstající tendencí). Kromě toho vytvářím i jiné aktivity osobního rázu, proto se na vědomost dává, že příspěvky budou přibývat <nahodile>. ~

Část 4
Takže, zatímco jsem trávil čas nabíjením svého oka a křičením „zmírni se, mé věštecké oko!”, Eris a Ruijerd spolu každý den někam chodili.
Když se každý den vraceli, z Eris tekl pot proudem a Ruijerd byl vždycky svěží, jen trošičku zpocený.
Ti dva spolu něco dělali, u čeho se zpotili. A taky to tak bylo každý den!
Ehm, jen bych se tak chtěl zeptat, co vy dva poslední dobou děláte?”
Nato Eris řekla, zatímco ze sebe ručníkem stírala pot: „Hn, hnn, to je tajemství!”
Takhle mi odpověděla.
S velmi nadšenou tváří.

Přemýšlím, jestli v tajnosti dělají něco tajného.
Přemýšlím, jestli to je krásná střela, jedna jamka.
Přemýšlím, jestli nemám na výběr a musím očichat Erisino propocené prádlo.
Ne, není to tak, že bych se nějak bál nebo tak nějak.
V každém případě si jsem jistý, že jen někde trénují.
Jo, jasně, Eris je dítě, co se snaží ve stínech.
Dokonce i když jsme byli v kraji Fedoa, ve svém volném času častokrát skončila při tréninku s Ghyslaine.
A když jsem se jí tehdy ptal, co dělala, odpověděla mi stejně jako teď: „Tajemství!”
V tom případě by to i tentokrát mělo být stejné.
Tu noc mě ve snu fackoval chlap, co vypadal jako 34-letý NEET, a přitom mi šeptal do ucha: „Ode dneška je tvoje druhé jméno [Poražený pes].”
Myslím si, že v tom má prsty Hitogami.
Od toho chlápka nevzešlo nic dobrého.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------



Žádné komentáře:

Okomentovat