Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

čtvrtek 5. listopadu 2015

Kapitola 36 - Rozcestí II (část 3)

Část 3
Naučit se ovládat démonické oko zabralo týden.
Když začnu závěrem, vážně to nebylo tak složité.
Kontrolovat démonické oko pomocí magické moci. Vážně to je podobné používání bezzvukého zaříkávání. To je něco, co jsem nesčetněkrát trénoval a zlepšoval.
Vytvoření cesty pro magickou moc.

Zprvu jsem byl zmatený, ale když jsem si uvědomil, že existují dva hlavní body, tak to bylo snadné. První je síla. Je to podobný pocit jako okno v erotických hrách. Na začátku byla síla na MAX, a tak jsem všechny věci viděl dvojmo. Co nejvíc jsem sílu redukoval. Pokud snížím objem magie v oku, tak se i budoucnost zredukuje a já vidím přítomnost.
Jelikož se zdá praktičtější, aby nebylo poznat, že to oko mám, zredukoval jsem to co nejvíce, aby mě to neobtěžovalo, a tak to nechal.
Takže musím jen udržovat tenhle stav. Pokud jen trochu povolím soustředění, tak se množství síly začne měnit. Trvalo mi tři dny, než jsem to ustálil.
Dalším problémem byla délka neboli vzdálenost. Vzdálenost do budoucnosti, co vidím. Když jsem své oko nabil magickou mocí, dokázal jsem to upravit. Výsledkem bylo, že nejdál vidím zhruba jednu vteřinu.
Samozřejmě pokud nabalím více magické moci, tak dokážu spatřit i budoucnost za dvě vteřiny.
Vidím ji, ale rozmazává se.
Vidím dvě nebo tři skvrny.
To znamená, že se budoucnost neustále mění.
Tři vteřiny, čtyři vteřiny, dokážu vidět takhle daleko do budoucnosti, ale když se dostanete na pět vteřin, splývá do sebe několik desítek budoucích možností.
A pak když se pokusím zaměřit na bod příliš daleko v budoucnosti, zdá se, že se zátěž na můj mozek zvýší.
Kishirika přece jenom řekla, že když by člověk měl dvě démonické oči, tak by z něj byl invalida. Ten její dojem, co vydává, by mohlo být také kvůli účinkům jejích démonických očí.
V každém případě pokud jej chci užívat bezpečně, pak je to jenom jedna vteřina.
Trvalo mi další tři dny tohle pochopit.
Pak mi trvalo další jeden den, než jsem zároveň upravil jak sílu, tak vzdálenost.
Jinými slovy celkem jeden týden.
Podařilo se mi ovládnout oko předvídání.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------



3 komentáře: