Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

středa 21. října 2015

Kapitola 35 - Rozcestí I (část 2)

Část 2
Procházím se zadními uličkami.
Sám.
Pročpak asi musím být sám?
Tohle by měl být bod, kde odhalím pravdu za dnešní radou. Vývoj situace, ke kterému by nedošlo, kdyby se mnou byl Ruijerd a Eris.

Není třeba o tom moc hluboce přemýšlet. Byl bych rád, kdyby to nabralo erotický směr, půjdu a budu doufat v něco podobného.
Ruijerdovi a Eris jsem řekl, že se pro dnešek rozdělíme. Jelikož se jedná o Eris, bylo by nebezpečné, nechat ji jít samotnou, takže jsem Ruijerda požádal, aby ji dobře hlídal.
V tuhle dobu už by se ti dva měli dobře bavit na pláži.
Počkat? Nebude to potom rande?”
Tenhle proud myšlenek mě navedl k představě stínových postav dvou lidí na písečné pláži.
Ne, ne.
To nejde.
U...u...u...uklidni se.
Je to ta Eris a ten Ruijerd.
Není možné, aby z toho vznikla nějaká taková erotická historka. Je to hlídání děcek.
Ach!
Ale Ruijerd je silný!
A zdá se, že i Eris Ruijerda respektuje!
A i mně poslední dobou berou jen jako Majitele!
To ne.
Proč jsem takhle nervózní.
Fuuuu.
Bude to v pořádku, že, Ruijerde.
Z tohohle se nestane netorare, že ne? (pozn.: netorare – v podstatě když člověk přebere manželovi manželku, cizoložství?)
Bude to v pořádku, že jo?
Až se vrátím, tak se k sobě nebudete chovat podivně důvěrně, že ne?
J-já vám důvěřuju!
Prozatím jsem poprvé začal simulovat souboj proti Ruijerdovi.
V boji na blízko nemám šanci. Abych se ho zbavil, tak se jako první budu muset dostat dvakrát dál, než kam dosáhne jeho drahokam, co má na čele.
Pak abych ho porazil, použiju vodu. Vodní proud je pro něj překážka. Aby se mi to povedlo, musím ho odříznout vodou. Vytvořím velké množství vody a pak ho prostě spláchnu do oceánu, konec. Budu ho plavit, dokud nezemře.
Kukuku.
Prosím, nechápejte to špatně. Ruijerdovi věřím.
Ale jak to mám říct. Podívejte, je to takhle. Copak se neříká, že láska je boj?
-------------------------------------------------------------------------



2 komentáře: