Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

čtvrtek 1. října 2015

Kapitola 33 - Začátek putování (část 3)

Část 3
Od té doby, co jsme odešli z města Rikaris, uplynuly tři dny.
Možná proto, že se mi ulevilo, že jsem nabyl Ruijerdovu důvěru, se mi zlepšil apetit. I když říkám tohle, zdejší jídlo není tak dobré.
Naším jediným jídlem je maso velké skalní želvy.
Vůbec není dobré. Chutná příšerně.
Takže jsem se rozhodl ho uvařit. Není chytré ho péct.
Takže bych měl prostě změnit recept.
Hliněný hrnec vytvořený magií; výborná voda vyrobená Greyratovým kouzlem. Parní sporák, co byl stvořený zázrakem lidských rukou.

Za použití těchto tří propriet jsem se rozhodl maso uvařit.
Voda je vzácná, ale já ji dokážu vyrábět do nekonečna.
Ve skutečnosti jsem chtěl k vaření použít sporák, ale radši jsem změnil názor, protože vybouchl.
Sice je na to třeba trochu času, ale jakmile se naučíte dostatek magie, tak máte nulový účet za vodu a plyn.
Měl bych si prostě dát na čas a obezřetně to maso vařit a zahrnovat jej svou láskou.
Hliněné hrnce vytvořené zemní magií jsou snadno odbouratelné, jak praktické.
Taky bych měl kousek masa zkusit vyudit.
Chipsy z kamenného trenta... to se mě nezdálo ani trochu chutné.
V každém případě maso velké kamenné želvy po tomhle všem chutná trochu lépe. Tuhé maso vždycky chutná zle. Jo, chutná zle.
Dokonce i když je uvařené, tak ten pach nezmizel, no, není to tak, že bych najednou dokázal, aby to chutnalo výborně.
Je to směšná historka. Ve skutečnosti to chutnalo mnohem lépe, když jsem tu želvu jedl v migurdské vesnici. Co jen mi chybí...? A pak jsem si na to vzpomněl.
Ty rostliny a zelenina, co Migurdi pěstovali. Když jsem to poprvé viděl, myslel jsem si, že usychají. Ale tak to není. Pravděpodobně to byl nějaký druh bylinek. To díky jejich znalosti bylinek se zbavili toho zápachu a uvařili jej, aby chutnalo dobře.
Roxyna slova: Zelenina je hořká a nechutná; mě naprosto ošálila. Sice to je zelenina, ale člověk ji nejí jen tak samotnou.
Upřímně moje učitelka je tak hloupá, bojím se o ní.
Až dorazíme do dalšího města, měl bych si koupit zásobu bylinek. Taky pokud existuje různé koření, tak bych ho rád vyzkoušel.
Ale... bude to hodno té námahy?”
Na Magickém kontinentu je koření obecně drahé. Zelenina ještě víc, to je možná proto, že půda není tak úrodná. Jelikož se i zelenina používá jako koření, je drahá. Například něco jako malý ženšen by se vyměnilo za 5kg masa.
Velká kamenná želva je vážně levná.
Dá se říct, že to tu je běžné jídlo.
Ta želva, co je větší než 5tunový náklaďák... několik dní z jediného kusu vyžije celá domácnost.
Ale i já musím říct, že by jejich populace nemohla nasytit každého člověka.
Někdy jí smečkové kojoty. Někdy jí brouky, co žijí v trentech.
I Eris odmítla jíst brouky, když se na ně podívala. Ani já nechci jíst něco jako brouky. Stravovací kultura tohoto kontinentu mi nesvědčí.
Dokážu pozřít maso velké skalní želvy, když je uvařené. Z toho zdejšího omezeného výběru se dá říct, že to je lahoda.
Ruijerd řekl, že je chutná, když se uvaří, a já byl jen stěží schopen na ta slova kývnout.
Ale i tak potřebuju koření. Ti dva to nepovažují za nezbytnost, ale pro mě to je nezbytné. Jinými slovy jsem se svévolně rozhodl koupit koření.
Ale tahle svévole není dobrá. Protože jsme tým.
Tenhle hovor o koření necháme na příště. Měl bych najít správného člověka k prodiskutování. A to ve správnou chvilku. 
--------------------------------------------------------------------------------------


1 komentář: