Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

pondělí 25. května 2015

Kapitola 25 - Převlek & infiltrace (část 2)

Část 2
Tohle jsou moje poznatky o místu jménem město Rikaris.
Do města vedou tři vchody. Jedním z ním je trhlina v kráteru. Kráter je velmi vysoký, pokud neumíte létat, všechny ostatní vchody se zdají těžko přístupné. U druhého vchodu stojí dva strážní. Jinými slovy tohle město má přísnou bezpečnost.
Podíval jsem se na Ruijerda. „Co budeme dělat?”
Vzpomněl jsem si na konverzaci v migurdské vesnici. „Ruijerde. Tohle město? Nechají nás vejít, že?”
Nikdy jsem dovnitř nešel. Vždycky mě vyhnali.”
Lidskou rasu stranou, Supardi jsou celkem dost nenávidění. V tomhle okamžiku je to už na genetické úrovni. Poté, co jsem viděl Erisinu reakci, jsem pochopil. Myslel jsem si, že na Magickém kontinentě by to mělo být v pořádku, ale zdá se, že to tak není.
Jak obvykle vypadá takové vyhánění?”
Nejdřív když se přiblížím k bráně, tak začnou křičet, a za chvíli zevnitř vyběhne spousta dobrodruhů.”
Jak jsem naslouchal, v mysli se mi odehrávaly události: na začátku stráže vykřiknou „stát!” a pak zevnitř vyběhne velká skupina svalovců, aby zaútočili.
Tak to se zdá, že je dobrý nápad se převléct.” Jak jsem to řekl, Ruijerd se zatvářil rozmrzele a zíral na mě.
Říkáš převléct?”
Zdá se, že se mu na tom nápadu něco nelíbí.
Prosím, uklidni se. Nejdřív se musíme dostat do města.”
Ne, co je převlek?”
Ech?”
Zdá se, že nevěděl, co je to převlek. To bude asi rozdíl v kultuře, že? Ne, kdyby věděl, co to je převlek, tak by mu dovolili vstoupit do města.
Převlek je, když změníš své vnější vzezření, abys skryl svou totožnost.”
Ho? A jak se to provede?”
Hm? Prozatím ti zakryjeme tvář.”
Prozatím jsem se posadil, položil ruce na zem a začal shromažďovat magickou moc. 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


1 komentář:

  1. dakujem ,prepac ze nedakujem ale tazko sa davaju komenty hlavne overenie(to s jedlom).

    OdpovědětVymazat