Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

čtvrtek 14. května 2015

Kapitola 24 - Tři dny do nejbližšího města (část 3)

Část 3
První protivník, na kterého jsme narazili, byl netvor jménem Kamenný Trent.
Kdybyste to chtěli vyjádřit jednoduchým výrazem, Trenti jsou druh stromových netvorů. Strom, co nasaje magickou moc, se promění na nějakou mutaci a pak napadá lidi. Lidi všechny takové tvory označují pojmem Trent.
Ačkoli se to považuje za stromového netvora, existuje mnoho klasifikací a zhruba dva podstatné rozdíly.

První druh je netvor, co se nachází na celém světě, Nižší Trent. Ten vznikne tehdy, když tuhle změnu prodělá mladý stromek, dál se maskuje jako strom a začne útočit na lidi. Jsou slabí a pomalí, dokonce i mladík bez tréninku vybavený sekerou jej dokáže porazit.
Pak jsou tu Starší Trenti, stromy, co absorbují magickou moc a výživu z elfích pramenů ve Velkém lese a prodělají změnu. Díky neuvěřitelně hutné magické moci z elfích pramenů získají schopnost používat vodní magii.
V případě, že se změní mohutný strom, nazývá se Starší Trent.
V případě, že se změní mrtvý strom, nazývá se Zombie Trent.
A tak dále, a tak dále.
Existuje spoustu klasifikací, ale v podstatě mají podobu stromu, co napadají cokoli, co je poblíž. Pokud zničíte tělo a necháte semeno, tak se budou dál rozmnožovat. Tento vzorec chování se nemění.
Ale tenhle Kamenný Trent je trochu výjimečný. Ze všech věcí napodobuje zrovna kámen. Jsem si jistý, že určitě přemýšlíte, jak to ten strom dělá. Na tom není vůbec nic divného. Kamenní Trenti se změnili na netvora, když byli ještě semínko. Normálně se jeví jako obrovská semena, pak když se k nim přiblíží lidé, se v okamžitém útoku změní na strom. I když jsou pořád vlastně semena, není tak snadné je rozeznat jako třeba semeno od slunečnice.
Vypadají přesně jako kámen ležící na zemi, hrubý a zaoblený. Ze všeho nejvíc se pravděpodobně podobají bramboře.
Máš nějaké připomínky, na co si máme při boji dávat pozor?”
Rudee, ty jsi kouzelník, že?”
Ano.”
V tom případě nepoužívej oheň.”
Oheň na ně nezabírá?”
Pokud ho spálíš, tak z něj nebude dřevo na otop.”
Už to chápu.”
Ani vodu nepoužívej.”
Když navlhne, tak bude složité ho použít jako dřevo na otop?”
Správně.”
Aha.
Ruijerd tohohle netvora bere jen jako dřevo na otop.
Takže s ním s Eris zkusíme bojovat. Pokud se Eris dostane do nebezpečí, tak ji prosím zachraň.”
Je nějaký důvod, proč bych já neměl bojovat?”
Zatím se dívej, protože nevíš, jak Eris a já bojujeme. Potom budeš bojovat sám, Ruijerde, a my se z toho budeme moct něco naučit.”
Rozumím.”
Tolik k důvodu.
Nakonec jsme skončili u této strategie: Eris je předvoj a já jsem zadní voj. Odteď si budu muset dávat pozor na Erisino šermířství. Nemám moc dobrý pocit, že roztomilou Eris posílám jako předvoj. Ale jako zadní voj by nebyla moc užitečná. Neumí se moc srovnat s ostatními lidmi.
Taky když už mám příležitost to říct: nepotřebujeme Ruijerdovu podporu.
Proto Eris může bojovat, jak se jí zachce, zatímco já a Ruijerd jsme záloha.
Tahle strategie se zdá nejlepší.
Takže Eris já to zasáhnu z dálky a zatímco bude netvor oslabený, ty ho skolíš. Budu se snažit nahlas říkat název magie, kterou použiju. Jak to uslyšíš, snaž se nedostat do cesty.”
Rozumím.” Eris vytáhne meč, který nedávno dostala, a zkusila s ním máchnout, aby zjistila, v jakém je stavu. Pak kývla, že je připravená.
To je ale bojový duch.
Dobře, já jsem se svou holí připravený.
Oheň a voda nejsou dobré.
Když už jsem v tom, ani vítr se nezdá, že by byl nějak účinný, takže to zkusím se zemí. V zemské magii jsem silný. Vždyť jsem s ní vyrobil spoustu sošek.
Ale teď to bude poprvé, kdy budu čelit netvorovi zemskou magií. Poprvé do toho dám všechno, co mám.
Fuuu.” Jeden hluboký nádech.
V rukách nastřádám magickou moc. To je operace, kterou jsem provedl už deset tisíckrát. Při mém současném stavu i kdyby mi někdo usekl nohy, tak stejně dokážu použít magii.
Dobře.”
Forma: Model Kamenná střela.
Tvrdost: Co nejtvrdší.
Přeměna: Plochý hrot náboje s malým zářezem uprostřed a výstupky po stranách.
Variace: Vysokorychlostní rotace.
Velikost: O trochu větší než pěst.
Rychlost: Co nejrychlejší.
Skalní střela, kamenné dělo!”
Z vrcholku hole se ozvala hlasitá rána a vyletěla z ní kamenná střela. Úžasnou rychlostí letěla nízko při zemi a narazila do Kamenného trenta stále v jeho zamaskovaném stavu.
Bum!
Ozval se tak hlasitý zvuk, že vás to přimělo zakrýt si uši, a trent se rozletěl na kousky.
Eris se rozběhla v tom samém okamžiku, co ta střela vyletěla, ale zastavila se, jakmile střela narazila do trenta. Pak na mě začala zahlížet.
Co bylo s tím oslabením! To chceš, abych rozsekala mrtvolu?!”
P-promiň, tohle bylo poprvé, takže nevím, jak se držet zpátky.”
Kruci!”
Naše první společná bitva byla fiasko a Eris zuřila zlostí. Ale mě nenapadlo, že by ten trent zemřel jedinou ranou. Normálně bych udělal dutou střelu. Jak se dalo čekat, když jsem se inspiroval svým původním světem, byl to podvod.
Pak jsem ucítil, jak na mě Ruijerd zírá.
Tak hůl je magický předmět?” Zíral na moji hůl.
Ne, je to jen normální hůl. I když se zdá, že je vyrobená z celkem drahého materiálu.”
A to jsi nepoužil žádný magický kruh nebo zaříkadlo?”
Se zaříkadlem nemůžu proměňovat tvar střely.”
Aha.” Ruijerd zmlkl. I když žil přes pět set let, zdá se, že i tady jsou bezzvuká zaříkadla vzácná. „Takže tohle je tvoje nejsilnější kouzlo?”
Ne, taky dokážu zařídit, aby ta střela při nárazu vybuchla.”
Zdá se, že bude lepší, když nebudeš magii používat v blízkosti svých spojenců.”
Tak to vypadá.”
To bylo poprvé, kdy jsem svou magií něco trefil, ale její ničivá síla předčila mé očekávání. I kdyby toho trenta jenom škrábla, tak by to byla pravděpodobně okamžitá smrt. Bylo by skvělé, kdybych měl nějakou podpůrnou magii. Ale jelikož jsem vždycky bojoval sám, nic mě nenapadá. Jakpak asi mágové v tomhle světě bojují?
Ruijerde, jaký je nejlepší způsob, jak někoho magií podpořit v boji?”
To nevím, nikdy jsem spolu s mágem nebojoval.”
No, Ruijerd je Supard s dlouhou historií. Pravděpodobně neměl potřebu zkoušet a imitovat jiné družiny.
Prostě budu odteď přemýšlet, jak naše pohyby zkoordinovat. Od teď budu přemýšlet, jakým způsobem nabýt zkušenosti v boji.
Promiň, ale mohl bys ještě jednou najít nepřítele?”
Ach, ale předtím musíme něco udělat.”
Něco udělat?”
To se bude modlit za padlého nepřítele nebo co?
Nasbírat dřevo na otop. Vždyť je všude kolem.”
Použil jsem větrnou magii, abych to dřevo všechno sesbíral. 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


4 komentáře:

  1. arigato ;)
    Pěkně se to rozvíjí...
    -Pomi

    OdpovědětVymazat
  2. čím dál tim rychleji stoupá na vrchol ze všech mých aktuálně oblíbených mang, anime i povídek a já netrpělivě očekávám každý další díl....
    arigato
    VR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším, že Rudeus má kromě mě čím dál tím víc oblíbenců. ^-^

      Vymazat