Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

středa 20. května 2015

Kapitola 24 - Tři dny do nejbližšího města (část 5)

Část 5
Stejně jako táboření.
K večeři bylo maso z velké želvy. Měli jsme tolik masa, že jsme polovinu pod Ruijerdovým dohledem usušili.
Maso Velké pozemní královské želvy. Upřímně řečeno, vůbec není dobré. Chutná celkem syrově a je tuhé. Údajně se dlouho vaří. Ale Ruijerd jej ugriloval co nejrychleji.
Grilování na táborovém ohni.

Když už jsem zmínil táborový oheň, když zemře kamenný trent, postupně vysychá. Z toho důvodu jsou celkem užiteční k sušení prádla a jako dřevo na oheň. Myslím, že teď už chápu, proč ho Ruijerd považuje jen za dřevo na otop.
??”
V každém případě tohle maso je příšerné. Kdo řekl, že maso z těhle želv je dobré? Ruijerde, to jsi byl ty. Tohle maso je špatně stravitelné, pokud nepřidáš koření nebo něco podobného, aby ses zbavil toho pachu.
Ach, já chci hovězí. Chci hovězí s rýží.
Tyhle řádky jsem četl v manze ve svém předchozím životě: „Smažené maso je super. Super, protože je dobré.”
Skutečnost těch slov odhaluje, že na smaženém mase, co není dobré, není vůbec nic skvělého.
Když tak zavzpomínám, jídlo v asurském království bylo dobré. Jídlo se obvykle točilo kolem chleba, ale maso, ryby, zelenina a zákusky byly jako z tříhvězdičkové restaurace.
Pokud člověk jako já, co se narodil v zapadákově, má tyhle pocity, tak Eris se svým zázemím se pravděpodobně cítí ještě hůř. Zatímco jsem o tomhle přemýšlel, Eris se nacpávala bez viditelných problémů.
Tohle je překvapivě dobré...”
Lži...
Ne, tohle je ono, ne? Dítě, co vždycky jedlo jenom vybrané lahůdky, se dostane k fastfoodu a má pocit, že to je dobrota.
Co je?”
Ne, nic, chutná ti to?”
Jo! Vždycky jsem chtěla něco takového vyzkoušet.”
Zdá se, že po všech těch Ghyslaininých historkách vždycky toužila grilovat maso nad táborovým ohněm a sníst ho.
Vážně obdivuje pár divných bodů.
Dá se to jíst i za syrova.”
Jakmile Eris Ruijerda zaslechne, oči jí zazáří.
Prosím, přestaň.”
Zoufale jsem se snažil Eris zadržet, když si kousek ukousla, aby ho vyzkoušela. Co budeš dělat, pokud tam jsou nějací paraziti, co? 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře:

Okomentovat