Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

pondělí 20. dubna 2015

Kapitola 22 - Učitelčino tajemství (část 1-3)

Část 1
Zdál se mi sen.
V tom snu z nebe sestupovali andělé.
Bylo to jiné než včera, byl jsem si jistý, že to je dobrý sen.
Ale jak jsem si to pomyslel, rozkrok jim zakryla mozaika a hihňali se s protivným výrazem a za zvuků „fufufu”.

Zdálo se to jako noční můra.
Jak jsem si to uvědomil, vzbudil jsem se.
Byl to jen sen...”
Poslední dobou se mi zdají špatné sny...
Přede mnou je krajina plná skal a kamení, co se táhne do nekonečna k obzoru.
Magický kontinent.
Fragment Obrovského kontinentu, co se oddělil kvůli válce mezi lidmi a démony. Kdysi to byla oblast, kde Démonický Bůh Laplace shromažďoval Magické rasy.
Tento kontinent je rozlohou zhruba poloviční než Centrální kontinent.
Ale nerostou tu skoro žádné rostliny. Země je celá rozpukaná, je tu všude obrovské převýšení. Všude jsou obrovské skály, co brání v rozhledu a dělají z tohoto místa přírodní bludiště.
Také koncentrace many je na Magickém kontinentě velmi vysoká a je tu spoustu silných magických stvoření. Říká se, že cesta napříč Magickým kontinentem zabere třikrát více času než cesta napříč Centrálním kontinentem. 

Část 2
Bude to dlouhá cesta.
Když přemýšlím, jak to vysvětlit Eris, přijde mi velmi energická. Když se rozhlíží po krajině Magického kontinentu, zdá se, že jí v očích září hvězdičky.
Eris, co se týče tohohle místa, tohle je Magický kontinent...”
Magický kontinent! Takže naše putování co nevidět začne!”
Vážně je šťastná.
Vyrovnaná.
Ať teď řeknu cokoli, tak ji to nerozhodí.

Část 3
Eris a Ruijerd se velmi sblížili. Zdá se, že když spím, tak si ještě povídají.
No, je to lepší, než kdyby se hádali.
Eris nadšeně vypráví historky z domova, věci o lekcích magie a šermu.
Ačkoli Ruijerd mluví velmi málo, když mluví Eris, vždycky souhlasně odpoví.
Co se stalo s tím vyděšeným chováním ze začátku? Eris se vlastně přestala bát tohoto strašlivého muže.
Eris sice čas od času řekne něco hrozně drzého, z čehož mi běhá mráz po zádech, ale Ruijerd se nijak zvlášť nenaštve. Nehledě na to, co povídá, Ruijerd to vždycky bez zaváhání obrátí.
Kdo rozšířil tu zkazku, že rasa Supardů je náchylná k násilí?
Ale i když to řeknu takhle, současná Eris je více méně schopná číst náladu druhých. Myslím si, že Edona ji řádně naučila, aby nezmiňovala něco, co druhé rozčílí. Doufám, že to tak je.
Ale nevím, kolik tolerance Ruijerd má vůči neznámým lidem, a přeji si, aby byla Eris v tomto ohledu obezřetnější.
Samozřejmě i Erisina trpělivost velmi rychle vyprchá a doufám, že i Ruijerd je opatrný. Jak tak o tomhle přemýšlím, zaslechnu, jak Eris zvedá hlas.
Rudeus je tvůj bratr?”
Ne!”
Ale copak se nejmenuje Greyrat?”
Sice se tak jmenuje, ale není to můj bratr!”
Nevlastní bratr z matčiny strany? Nebo z otcovy?”
Nepatří ani na jednu stranu!”
I když ve zvyklostech lidské rasy nemám moc jasno, měla by sis vážit vlastní rodiny.”
Už jsem řekla, že jsi to špatně pochopil!”
To nevadí, jen si ho važ.”
Uuu...” Eris znejistí a zvedne hlas „j-já si ho vážím...”
No, i když nejsme skuteční sourozenci.
Eris je starší než já. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

4 komentáře:

  1. hmm Eris to vzala lépe než jsem čekal ale je to teprve na začátku takže se určitě stane něco za co Rudee dostane pěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eris se rozhodně bude rvát hlava nehlava, ale jelikož se tak trochu do Rudea zakoukala, tak jeho už tak moc mrzačit nebude :D

      Vymazat
  2. Chudák Sylphy... Ale jsem zvědavá, jak to bude dál :)

    -Kirring

    OdpovědětVymazat