Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

středa 26. října 2016

Kapitola 76 - Na pokraji střetu I (4)



Část 4


Jelikož jsme se dohodli na dalším plánu, šli jsme ven. A před námi se rozkládala nečekaná scéna.

„...Co je kruci tohle?”

Bylo tam rozházené velké množství mužů ze Zvířecí rasy. Byla to přesně ta scéna, na kterou by se hodil výraz „hromada mrtvol”.


Všechno to byli muži Zvířecí rasy. Různých tvarů a velikostí. I tvar jejich uší se různil. Mezi Zvířecí rasou je vážně velká rozmanitost. Byli tam i chlápci, co měli školní uniformu, ale bylo tam také mnoho, co ji neměli.

Ach, je tu jedna dívka. Byla to ta dívka alias šermířka, co jsem potkal předtím. Jestlipak ji do toho zatáhli? Nebo se do mě možná zamilovala?

A pak před mým přemýšlejícím já se rozlehl smích jediného muže.

„Fuhahahahahaha!!”

A tam byl, v pustině té hromady mrtvol. Stál tam jediný muž. Ten chlápek měl v rukách toho posledního vyzyvatele a mluvil hlasem plným smíchu.

„Abys ty vyzval mou maličkost! Zdá se, že nevíš, kam patříš. Ale taky se zdá, že je na Magické univerzitě mnoho odvážných lidí!”

Senior Fedds a já jsme byli v šoku.

Přece jenom jsme vyšli ven a najednou tohle?

Hromady těl a támhle stojí něco úžasného, víte?

„...Ehmm.”

Ten chlápek posledního vyzyvatele odhodil stranou a podíval se k nám.

„Ach~ řekli, že pokud nechci čekat v řadě, měl bych je zkusit porazit. Takže jsem to vyzkoušel a ty jsi brzy nato vážně přišel, co! Skvělé, skvělé! Lidé, co dodržují vlastní sliby, jsou vážně žádaní!”

Ta kůže jako obsidián a šest paží, na první pohled jste poznali, že to je příslušník Magické rasy. Horní pár měl založený na hrudi, prostřední pár natahoval k nám a spodní pár měl založený v bok. Dlouhé fialové vlasy, co mu spadaly až k pasu.

„Jméno tohoto je Démonický král Badigadi!”

Démonický král.

Pokud mluvíme o démonických králích, tak je to tamto. Takoví ti, co chodí kolem a unášejí z vesnic mladé ženy, aby je bez problému slupli. V sexuálním smyslu. Takoví ti, co si můžou dělat, co se jim zlíbí, dokud se vypořádají s občasným vrahem jménem hrdina.

Ne, to je v pořádku.

Problémem je... správně.

Co tady dělá Démonický král?

„To Oko Předvídání! Ty jsi Rudeus Greyrat, co! Slyšel jsem o tobě od své snoubenky, Velké démonické císařovny Kishiriky!”

Ten chlápek přikráčel až ke mně.

A pak jedním dechem pokračoval touhle replikou: „Vyzývám tě na souboj!”

Jestli mě nechá jít, když mu nabídnu mladé psí a kočičí děvče...



Doslov


„Godzilla vs. Rudeus”

„Sebevražedný Démonický lord B. Gadi”

„Obtěžuje vás obležení štěňat?! Vzrušující období říje na Magické univerzitě!”
-----------------------------------------------

<Předchozí>...<Následující>

~ Následující část - tedy první část 77. kapitoly - je straaaaaašně dlouhá. Takže bude až zítra ;-) ~

1 komentář:

  1. Na toto sem čekal moc díky a těším se na další (ale vážně bych chtěl vidět "přečíst" předchozí rozhovor z Feddsova hlediska skoro sen si o hlavu rozbil mobil když jsem to četl )

    OdpovědětVymazat