Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

pondělí 8. srpna 2016

Kapitola 63 - Rozhodnutí (4)


Část 4
– Rudeovo hledisko –


Dobré ráno, dámy a pánové.

Dobré ráno, to je ale krásné ráno, že, kolegové panici! Zdá se, že panictví se dá prominout pouze na prvním stupni základky, ale nevadí vám to? Ale ne, tohle není pěkné. Haha... mě přece jenom brzy bude třináct. Kdybychom to převedli, tak bych byl na druhém stupni. Haha!!

A nyní, zdravím, kolegové nepanicové! Ode dneška patřím do vaší skupiny! Je to takzvaný opravdu naplňující život, něco takového, že? Nikdy by mě nenapadlo, že budu také součástí této skupiny, ale prosím, vřele mě uvítejte jako začátečníka v opravdu naplňujícím životě. Říká se, že bohatí se nehandrkují o každý halíř, takže se těším, jak spolu budeme vycházet!


Znáte tu zkazku o tom, že masturbace je lepší než sex? Jo, tak to je lež. Přece jenom když masturbujete, tak nemáte k dispozici tamto nebo tohle, nebo ústa nebo spodek. Pokud neokusíte celé jejich tělo, tak to nemá smysl. Zrak, sluch, hmat, chuť, čich, je tu všechno k vašemu uspokojení. Přemýšlím, jestli to je to, co prostě nejde.

„Nemysli si, že jsi její přítel, když jsi ji objal jen jednou.” Taková hláška tu teď poletuje. Chápu, co tím chcete říct. Ale víte vy co. Jak to mám říct... no víte. Pokud jí rukou obkroužíte bedra a pak ji pevně obejmete. A pak vám ona dá ruce kolem zad a pevně vás obejme. Ten přerývaný dech, co slyšíte u ucha, ty proplétající se pohledy, když se jí podíváte do tváře. Když jí olíznete kolem rtů, ona vám nabídne jazyk a pak se jak spodní ret, tak horní ret promění na záplavu. Je to pocit, jako když se vzájemné věci stanou vzájemnými a pak z toho vznikne blázinec.

Jestlipak by to bylo duchovní uspokojení? Žádat lásku a dávat ji. To je ono? Tohle si možná myslí lidé, co jsou na to zvyklí, ale nenechte se splést. Pro takového začátečníka jako já to není možné. Já se rozhodně hodlám tvářit jako přítel. A vzhledem k tomu, že jsme oba začátečníci, tak s tím není problém. Jsem si jistý, že i Eris se bude chtít tvářit jako přítelkyně.

Ale, ale, ale, omluvte mě. Tohle téma je pro kolegy panice trochu moc stimulující, že? Promiňte, promiňte.

Víte, já myslím, že bych se měl také trochu zklidnit, že, no víte? Mám 47 let tělesných zkušeností. Když jsem se konečně dostal k něčemu, co jsem nikdy neměl, jsem trochu roztěkaný.

Ale, ale, v tomto případě bych se měl něčeho vzdát, že? V minulosti jsem si myslel, že pokud na to kdy přijde, zůstanu COOL, ale... Hahaha, nakonec to dopadlo tak, že to je nad moje schopnosti kontroly!

Ale ne? To už je tak pozdě, co?

Prosím, omluvte mě, mám naplánováno, že si s ní budu po ránu v posteli trochu povídat. Ne, opravdu naplňující život je vážně celkem nabitý! Zvláště plány na noc jsou nabité, že! I dneska se přepneme do Zvířecího módu a Spalujícího času. Může to být tak, že odpoledne budeme mít ještě méně času.

Podívej, Eris, je ráno. Probuď se, pokud se nevzbudíš, tak tě budu škádlit~

A není tu.

Druhá strana postele je prázdná.

Přece jenom každý den vstává brzy.

I když už se rozhodlo, že první ráno bude povídání v posteli a přestávka na kávu.

No vážně, je tak stydlivá.

„Dobrá.”

Vstal jsem. Oblast kolem mých boků vydává dobrý netečný pocit. Díky tomuhle jsem si okamžitě uvědomil, že včerejší noc nebyl jen sen. Je to vážně dobrý pocit.

Prozatím si obleču věci, co jsou rozházené kolem. Našel jsem svoje kalhoty, ale nemůžu najít svoje spodní prádlo. Jelikož se nedá nic dělat, dám si kalhoty na ostro. Erisiny kalhotky byly na straně postele, takže jsem si je dal do kapsy. A když jsem si navlékl plášť, pořádně jsem se protáhl.

„Hmmm? Je to dobré.”

Nikdy jsem se po ránu necítil víc osvěženě.

A pak jsem si všiml, že na zemi něco leží. Leželo tam něco rudého.

„Ech?”

Byly to vlasy. Na podlahu spadly jasně rudé vlasy.

„Co to má být?”

Sebral jsem ten pramínek vlasů a nasál jejich vůni. Byla to vůně, kterou jsem včera v noci hodně cítil z Eris.

„He??”

Zatímco jsem byl zmatený, přesunul jsem pohled před sebe. A pak jsem si všiml jediného listu papíru, co tam ležel. Načež jsem ho zvedl a přečetl si, co tam bylo napsáno.

„Zrovna teď se k sobě nehodíme, Rudee. Vydávám se na putování.”

Obezřetně jsem se snažil strávit ten význam.

Jedna sekunda.

Dvě sekundy.

Tři sekundy.

Vyběhl jsem z pokoje. Podíval se do Erisina pokoje. Není tam žádné zavazadlo. Rychle jsem vyběhl ven. Vešel jsem na velitelství. Našel jsem Alfonsa.

„A-alfonso, kde je Eris?!”

„Vydala se na cestu spolu s Ghyslaine.”

„K-kam?”

Když tohle Alfonso zaslechl, podíval se na mě s trochu chladným výrazem. A pak pomalu otevřel pusu. „Bylo mi řečeno, že ti to nemám říkat, Rudee.”

„Ach? Aha.”

Co?

Proč?

Nevím, co se to děje.

Co?

Proč se třesu?

Ne, odhodila mě?

Nechala mě?

Co?

Rodina???

Co?
-----------------------------------------------

<Předchozí>...<Následující> 

~ Chudinka Rudeus! Zhrzený a opuštěný, fňuk. 
Ovšem Rudi, pokud tě to potěší, zatím jsi na prvním místě v našem hlasování o nejoblíbenější mužskou postavu z Mushoku Tensei! Kdo ještě nehlasoval, může tak učinit zde ~

Žádné komentáře:

Okomentovat