Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

středa 26. srpna 2015

Kapitola 31 - Válečník & děti (část 9)

Část 9
Ti dva bojují zblízka, zatímco já bojuji ze vzdálenosti magií.
Je to naše obvyklá sestava, takže jsem použil kamenné dělo jako obvykle.
Tentokrát je naším protivníkem magický tvor řádu A, takže jsem zvýšil sílu a náboj jsem vytvaroval do tvaru klínu, aby při dopadu vybuchl, a přidal k tomu ohnivou magii.
Pal.
Náboj vyletěl super rychlostí, mířil k rudozubé kobře a vyvrcholil obrovským výbuchem. … Takhle jsem si to představoval.
Co?!”

Rudozubá kobra se svinula a náboji se vyhnula. Vyhnula se útoku. Tohle není náhoda. Jasně ten útok viděla a vyhnula se mu. Náboj odletí a v dálce vybuchne.
To je lež, že jo...”
Předběžný útok selhal. Ale naše speciální jednotka se nezastaví. Ruijerd vede předvoj, zatímco Eris je hned za ním. Od obvyklé formace se to trochu liší, obvykle je vpředu Eris.
Saaa!”
...Pche!”
Ruijerd míří divoce na hlavu, jako vždy bodá svým krátkým kopím. Rudozubá kobra se zasvíjela a jeho útoku se vyhnula. A pak využila zpětného rázu a pokusila se Ruijerda kousnout.
Ruijerd svým kopím útok snadno odkloní a zemi pročísne velká díra po zubech. V tom samém okamžiku Eris kobru obejde a máchne mečem, aby jí odsekla ocas, ale ocas zůstane na místě.
Tohle je proto, že buď šupiny, maso nebo oboje jsou velmi tvrdé.
Saaa!”
Had přesune pozornost na Eris a Eris a Ruijerd se zároveň vzdálí od hadího těla. Já toho využívám a moje magie letí na rudozubou kobru.
  1. Eris
  2. Ruijerd
Ačkoli je teď dvojka a trojka prohozená, ale stejně se držíme stejné kombinace jako předtím.
Zase jsem se netrefil?!”
Ale rudozubá kobra se zase uhne.
Náboj měl teď ostrou špičku, takže měl větší rychlost. Prosviští kolem boku rudozubé kobry a zlomí několik stromů za ní.
Udělala to zase, jakmile zaregistrovala útok, tak se mu vyhnula.
Sice se to takhle vyvrbilo, ale ve skutečnosti moc nezáleží na tom, jestli ji zasáhnu nebo ne. Útoky Ruijerda a Eris jsou jako vlny. Ruijerd rezolutně míří na mozek a srdce, zatímco Eris dál seká do ocasu, aby ji rozptýlila.
Čas od času ji zasáhne i magie, ale jenom jí to způsobuje bolest.
Tahle formace je sice jednoduchá, ale nedá se tak snadno zvládnout.
Kdyby ta kobra opatrně mířila na Eris, tak by pravděpodobně našla nějakou slabinu, ale Ruijerd má dokonalé ovládání, takže není možné, aby nás kobra ignorovala.
Moje a Ruijerdovy útoky ji nedokážou zasáhnout, ale kobra začíná být postupně unavená a její pohyby se zpomalují.

A pak ji kamenné dělo konečně trefilo.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 komentáře: