Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

pátek 7. srpna 2015

Kapitola 31 - Válečník & děti (část 3+4)

Část 3
Zkamenělý les.
Je to oblast zhruba den cesty od města Rikaris.
Úbočí cesty vedoucí do lesa je lemované ostrými stromy, co vypadají jako kosti, rostou všude, vytváří to dojem, jako kdyby celý les zkameněl.
V tomhle lese žijí také velmi nebezpeční magičtí tvorové řádu B zvaní [Mandlová anakonda] a [Popravčí].

Ačkoli přes tenhle les vede zkratka do dalšího města, jenom velmi spěšní potulní kupci se dají na tuhle cestu a najmou si při tom mnoho schopných strážců.
Na tomto světě jsou lesy bez výjimky nebezpečné, ale lesy na Magickém kontinentu jsou neobyčejně nebezpečné.


Část 4
Na kraji lesa stály tři družiny.
Družina [Super Blaze] řádu A, družina [Vesničtí potížisti] řádu D a družina [Smrtelný Konec] řádu D.
Vedoucí každého týmu se sešli. Zdálo se, že to je tradice, aby se vůdci sešli, když na sebe narazí na místě jako jsou lesy.
I když jsem je chtěl ignorovat, bylo by nepříjemné, kdybychom na sebe narazili v lese. V každém případě bychom se měli sami ukázat.
Hej, co vy tady děláte?”
To bylo první, co vypustil z úst. Podrážděná tvář vedoucího Blazea z družiny [Super Blaze]. Pořád si na tu tvář pamatuju, měl by to být ten člověk s prasečí hlavou, co se nám první den smál.
Ne, neurážím ho.
To proto, že má vážně hlavu prasete. Je ze stejné rasy jako ten strážník, co si Eris u brány tak chlípně prohlížel. Jak se ta rasa jmenuje...
Ano, zatřídil jsem ho jako rasu s prasečí hlavou, orkové.
Jejich šestičlenná družina se zdá být složená z mnoha ras. Je tam lamia, člověk, co vypadá jako šotek, kentaur atd.
Postoupit na řád C vyžaduje schopnost lovu okolních magických tvorů. Pokud člověk postoupí do řádu B, tak to je veterán se zaručenými schopnostmi.
Přišli jsme sem splnit zakázky!”
Tohle řekl vedoucí družiny [Vesničtí potížisti], Kurt, s nevlídným výrazem. Je to okouzlující mladík s dvěma rohy.
My tu jsme kvůli tomu samému.”
Vedoucí [Smrtelného Konce] přikývne stejně jako družina napravo. No, to jsem já.
Co si to zarezervovalo víc lidí? Na tom je něco špatně...” posmívá se Blaze, když si vyslechne dva lidi řádu D.
C-co rezervovat?”
He?!”
Kurt se plaše zeptal a to prase najednou odseklo.
Ale, ale, uklidněte se, uklidněte se, prosím, pouč nás začátečníky.”
Já jsem naznačil rukama prošení a přistoupil jsem blíž a Blaze plivl na zem.
To znamená, že jednu zakázku dělá víc lidí najednou a že to gilda řádně nezvládla.”
Aha.
Dvojitá rezervace.
Tři lidi vyvěsili zakázku. Tři lidi zakázku přijali. Ačkoli zakázka vypadá odlišně, je to jedna a ta samá. Něco takového se opravdu stalo.
Mohu vědět, co máte za zakázku?” zeptal jsem se.
Blazova zakázka: [Zabít bělozubou Kobru ve Zkamenělém lese].
Kurtova zakázka: [Najít ve Zkamenělém lese záhadné vejce].
Rudeova zakázka: [Najít záhadného magického tvora].
Hledání? Ale? Taková zakázka je řádu D?” zeptá se Kurt.
Samozřejmě jsem přemýšlel o tom, jak to zvládnout. „Tohle je zakázka řádu C, co vyvěsili, když jste z gildy odešli.”
Aha... vaše zakázka je vážně dobrá...”
Koutkem oka se podívám na reptajícího Kurta a začnu přemýšlet. Ty tři zakázky vydávají dojem, že se překrývají.
Ze všeho nejdřív: ve Zkamenělém lese není žádná bělozubá kobra. Jelikož je na ni zakázka, tak to znamená, že jednu našli. Takže by se dalo říct, že ten záhadný magický tvor by klidně mohla být ta kobra. Záhadné vejce... můžou být vejce té kobry.
Samozřejmě je možné, že všechny ty záhady nemají s bělozubou kobrou co dělat. Je příliš brzy na to to prohlásit za ztrojenou zakázku.
Tohle stranou, proč by se něco takového stalo?”
Kdo ví, čas od času se to stane.”
No, to se nedá nic dělat, když na správu nepoužívají počítač.
A? Jak to vyřešíme?”
Nijak, první vyhrává,” řekne Blaze.
A Kurt překvapeně zakřičí: „Cože! Pokud toho magického tvora zabiješ, tak co potom bude s naší zakázkou?”
Co? Sbíráte vejce? Pokud je uvidíme, tak je zničíme. Bylo by nepříjemné, kdyby se bělozubá kobra rozmnožila.” Blaze se Kurtovi posmívá.
Hej, Rudee, řekni něco! Pokud toho magického tvora zabijí, tak naše zakázka...!” Kurt předá štafetu mě.
Opravdu, pokud toho magického tvora zabijí, tak ani my neuspějeme...
Ne, naše zakázka je o hledání. Pokud nahlásíme [V lese je bělozubá kobra.], tak si myslím, že zakázka bude splněná.
Pokud se tohle nebude počítat, tak budeme v lese lovit magické tvory a zaplatíme pokutu za porušení smlouvy.
Je pořád ještě brzy na to, abychom řekli, že se ty zakázky zdvojily. Nemusí to být bělozubá kobra, ale nějaký jiný magický tvor.”
Když mě Blaze uslyší, zatváří se zhnuseně. „To chceš říct, že chceš, abychom hledali společně? Chceš, abychom vás děti chránili?”
Co? Jak z toho vzešlo tohle?
Zatímco jsem já zmatený, Kurt vyskočí nad výrazem „chránit děti”: „Kdo řekl, že potřebujeme, abyste se o nás starali?”
I když říkáš tohle, nebude to s naší ochranou lepší? V tohle lese je to pro řád D velmi těžké.”
Aha, takže takhle to je, aha.
Dvě družiny navíc, tedy já a Kurt, je pro Blaze jako hovínka zlatých rybiček. Pravděpodobně tu zakázku chce splnit, aniž by nás musel brát s sebou. To by jenom zvětšilo jeho břímě.
Samozřejmě ani já s ním nechci jít, protože nechci, aby někdo viděl, jak Ruijerd používá své kopí. Vážně je příliš silný a mohl by snadno odhalit, že je skutečný Supard.
Takže přistoupíme na Kurtův návrh.
Vskutku je to velmi nepříjemné. Nepotřebujeme žádnou ochranu, [Smrtelný Konec] bude pracovat nezávisle.”
To jsem řekl a odkráčel jsem od kroužku vůdců.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 komentář: