Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

neděle 23. srpna 2015

Kapitola 31 - Válečník & děti (část 8)

Část 8
Jak kráčíme lesem, uvažuju o Ruijerdovi.
Má rád děti.
Má smysl pro spravedlnost.
Tohle je to, co vím o Ruijerdovi z minulosti. Ale dneska pro něj mám nové slovíčko:
Válečník.
Ruijerde, co pro tebe znamená být válečníkem?”

Válečník ochraňuje děti a cení si svých spojenců,” odpoví okamžitě.
A já konečně pochopil, proč je Ruijerd naštvaný.
Ani jednou nepřemýšlel o smyslu pro spravedlnost, místo toho se jen hnal za cílem válečníkovy hrdosti.
Válečník nesmí nikdy děti zranit.
Válečník musí vždycky děti chránit.
Válečník nesmí nikdy opustit své spojence.
Válečník musí vždycky chránit své spojence.
Zohledňoval jen tyhle věci.
Proto došel k závěru, že ten únosce, co mě kopl, je špatný člověk.
Ti dva lidé, co nebojovali se svými nepřáteli a místo toho žebrali o vlastní život, byli špatní lidé.
Kurta s největší pravděpodobností viděl jako dítě. Že jsem je opustil, Ruijerd mě musel považovat za špatného člověka.
Ale když ho Kurt pokáral, změnil své hledisko. Nyní na ně pohlížel jako na děti, z kterých se stali válečníci. A proto mi odpustil.
Nebo možná že se kaje z toho, že se k nim nechoval jako k válečníkům.
Vážně nemám ponětí, jak definuje hranici mezi válečníky a dětmi.
Ačkoli Eris považuje za dítě, co jsem já?
Mám se zeptat nebo ne?
Před námi je bitva,” utrousí Ruijerd obezřetně, zatímco se já zamýšlím.
To je ta dřívější... Blazova družina?”
Ano.”
Zdá se, že to je Blaze.
Nevím, jak je Ruijerd schopen tím svým třetím okem vidět. Dokonce i když je zakryté kápí, tak vidí.
A taky to není jenom radar, dokáže rozlišovat jednotlivce.
To je vážně praktické, taky chci jeden takový.
Měli bychom jim pomoct?”
Není třeba.”
Co se dalo čekat od řádu B, zdá se, že je Ruijerd považuje za válečníky.
V lese před námi je svinutý obrovský had. A kolem něho leží čtyři lidi. Ale jsou mrtví. Ach, takže že jim není třeba pomáhat značí tohle?
Nenašel jsem Blazovo tělo, možná utekl.
Co ti další dva?”
Mrtví.”
Vypadá to, že je to naprosto vyhladilo. Spojím dlaně. „Ale co je ten magický tvor zač?” Ten magický tvor, co vyhladil Blazovu družinu, je neuvěřitelně obrovský.
To je rudozubá kobra.”
Ani kdybychom já a Eris rozpažili, tak bychom nedosáhli z jednoho konce hada na druhý, tělo má dlouhé zhruba 10 metrů a má doširoka rozevřenou tlamu, jako kdyby nám vyhrožoval.
Ve středu jeho těla je obrovská vyboulenina, obávám se, že to je to prase. Když tak o tom přemýšlím, není to bílý had?
V tomhle lese je i rudozubá kobra a je taky tak obrovská.”
Tím myslíš, že obvykle tady nebývá?”
Obvykle. Ale existuje malá šance, že se jedna objeví.”
Rudozubá kobra je druh vyššího řádu. Je větší než bělozubá kobra a je mnohem hbitější. Tělo má celé pokryté ohnivzdornými šupinami a v jejich ostrých zubech je smrtelný jed.
Nejsem si jistý, co bělozubá kobra jí, aby se z ní stala rudozubá kobra, ale existuje malá šance, že se jedna mezi bělozubými objeví.
Bělozubá kobra je sice řádu B, ale rudozubá kobra je silný nepřítel řádu A. Družinu řádu B pravděpodobně okamžitě zabije.
Zrovna je uprostřed jídla a vypadá to, že si nás nevšimla. Zdá se, že chce zrovna spolknout svůj třetí chod.
Dokážeme to?” Eris sebevědomě vytáhne meč.
Měli bychom to udělat?” zeptá se Ruijerd na můj názor.
...Jste si jistí, že chcete nechat rozhodnout mě?”
Rozhodnutí nechám na tobě.”
Kdo jiný může rozhodnout?”
Svěřili mi úlohu rozhodnutí.
Po krátké úvaze: v zakázce se píše najít nebo zničit záhadného magického tvora. Možná si rudozubou kobru spletli s bělozubou kobrou. Zdá se, že tu není bělozubá kobra.
Takže když jsme tohle objevili, kdybychom se teď vrátili, tak se ta zakázka bude považovat za splněnou. Ale pokud ji zničíme, dostaneme odměnu 2 železných mincí.
Pokud ji dokážeme porazit, tak ji pořád chci zabít.
Ale i když to chci udělat, na takovouhle situaci existuje rčení: kdo uteče, vyhraje.
Zrovna před chvilkou mi někdo zemřel před očima. Pokud prohrajeme, zemřeme. Neměli bychom vykročit na tento nebezpečný most.
Pokud to chceš udělat, dokážu ji zabít sám,” navrhne Ruijerd, když vidí, že váhám.
Ruijerde, ty ji chceš porazit sám?”
Stačím na ni.”
Tahle věta je vážně spolehlivá. Je schopen vypořádat se s tvorem řádu A. No, když to Ruijerd říká, tak by to mělo být v pohodě. Dobře.
Tak pojďme na to.”

Rozhodl jsem se. 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 komentáře: