Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

středa 19. srpna 2015

Kapitola 31 - Válečník & děti (část 7)

Část 7
Kurt řekne, že to tělo donese zpět do města, a my ho strážíme až na hranici lesa.
I když si myslím, že Ruijerd chtěl říct: „Dovol mi tě doprovodit do města.”
Neřekl to.
To je pravděpodobně proto, že Kurtovu družinu uznal za válečníky.
I když se možná do města nedostaneme, protože jsme přišli o jednoho člověka, jsme připraveni zemřít.”

Když tohleto vyjádří svými osamělými zády, Eris k nim spontánně přiběhne.
Hodně štěstí!” řekne jim v lidské řeči.
I když spolu nejsou schopni komunikovat, zdá se, že Kurt pochopil, co se mu snaží říct.
Děkuju... Ehm, tohle by šlo, ne?”
He!”
Políbil ji na kloub palce. A s úsměvem odešel.
Eris to šokovalo.
Ani já nevím, co mám dělat.
Eris se ke mně otočí zády a pak si s tichým šustěním začne otírat tu část, kde ji políbil, o rukáv zbroje.
T-takhle to není!”
Eris v tom pokračuje s horečnatým výrazem na tváři. I když ji políbil, ve skutečnosti ji políbil jen na rukavici. Ačkoli já mám pocit, že není nutné to dělat tak zoufale...
T-tohle už nepotřebuju!”
Eris si sundá rukavici a lehkomyslně ji odhodí do lesa.
Hele, hele, ta rukavice nebyla zadarmo.
Neodhazuj výzbroj!”
Kupovat nové je plýtvání!”
Ruijerd a já Eris zároveň vyčiníme. Ačkoli to bylo úplně reflexivní, i v tuhle chvíli přemýšlím o penězích. Haa...
Ticho!” Eris si dupne se slzami v očích.
Tuhle Eris už jsem dlouho neviděl.
Co to je. Smysl políbení na palec.
Rudee! Tady!”
Přiblíží svou ruku ke mně. A já ji bezděčně olíznu.
!”
Eris je celá rudá a dá mi pěstí. Opravdovou pěstí, co mě má připravit o vědomí. Mám pocit, že se mi lámou kosti. Pokud má člověk takovou pěst, dokáže získat celý svět.
Velmi nedůstojně se seskládám na zem.
Co mám dělat?
V tom samém okamžiku vidím, jak Eris zírá na tu část, co jsem olízl. Pak ji sama olízne. Přičemž poté zrudne až za ušima a ruku si otře do oblečení.
O-omlouvám se, Rudee, ale nemůžeš mě lízat!”
Její chování je až moc roztomilé, takže jsem ji naprosto odpustil.

To předešlé selhání, co zapříčinilo mou sklíčenou náladu, trochu polevilo.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 komentáře: