Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

úterý 4. srpna 2015

Kapitola 31 - Válečník & děti (část 2)

Část 2
Našel jsem konkrétní zakázku.
B
Zakázka: Najít/zničit záhadného magické tvora
Odměna: 5 rezavých mincí (2 železné mince při zabití)
Podrobnosti: hledání/zničení magických tvorů
Místo: jižní les (Zkamenělý les)
Doba: do konce měsíce
Konečný termín: co nejdříve
Zadavatel: potulný kupec Bellver
Poznámky: Hluboko v lese jsem viděl svíjející se stíny a chci prozkoumat jejich totožnost. Pokud to je nebezpečná entita, prosím, zničte ji.

Jaril a já se oba zároveň držíme za brady, trápí nás to.
Záhadní tvorové.
Tahle zakázka je vážně nejasná.
Po pravdě by tenhle magický tvor ani nemusel existovat.
I kdyby existoval, jak člověk dokáže, že to je opravdu ten tvor, co ten kupec viděl?
Ale odměna je celkem dobrá. I když člověk toho tvora nezabije, dostane 5 rezavých mincí, takže to vůbec není špatné.
Přemýšlíš o téhle zakázce?”
I když je za ní celkem dobrá odměna, je to trochu podezřelé.”
Jaril taky kývne.
Je pravděpodobné, že i když tu zakázku splníme, tak nic nedostaneme, takže bude lepší ji ani nepřijímat.”
Něco takového se už stalo, zhruba před dvěma týdny.
Zakázka „Prosím, pomozte mi shromáždit kyselinové vlky”.
Udělali jsme to, co obvykle, a shromáždili zuby a ocasy kyselinových vlků. Ale bylo nám řečeno, že potřebují celé tělo kyselinového vlka. Ačkoli zadání zakázky nebylo podrobné, stejně jsme zaplatili pokutu za nedodržení smlouvy.
Když na to pomyslím, cítím se ponížený.
Abychom předešli něčemu podobnému, je lepší tuhle zakázku nepřijímat... ale.
Oslnily mě ty peníze.
Hmm, ale tohle jsou 2 železné mince... I když zaplatíme další [poučný poplatek], tak by se to stejně mohlo vyplatit.”
Copak se nestydíš, že už jsi jednou dostal přes prsty?”
V téhle situaci je pokuta pořád 5 rezavých mincí, ne?”
Ano, protože ty závorky znamenají, že to je zvláštní odměna.”
Jen tak na okraj, jelikož mě rozčiluje, že Nokopara otravuje Ruijerda a ostatní dobrodruzi otravují Eris, nechal jsem je oba čekat venku.
Ani Veskel není v gildě.
Takže tady není nikdo, kdo by mě zastavil.
No, je to Zkamenělý les, takže i když tam nebude žádný magický tvor, tak stejně získáme něco, co se bude dát prodat. Když přijde na vás, tak se z toho dostanete, i když smlouvu nedodržíte, není to pěkné?”
Dobře, takže i my se budeme snažit.”
Když se k tomu vrátím a znovu to promýšlím ze všech stran, mám pocit, že jsem měl výpadek v úsudku.
Jelikož jsem si na momentální situaci zvykl, začal jsem být domýšlivý.
Kvůli tomu, že šlo všechno hladce, jsem podcenil rizika.
V pronásledování výhod jsem zašel příliš daleko.
Mohl jsem to udělat lépe, ale v protikladu s touto myšlenkou jsem všechno udělal jenom do určité míry.

Takhle jsem se ohodnotil. 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 komentář: