Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

středa 24. června 2015

Kapitola 27 - Hostinec dobrodruhů (část 5)

Část 5
Sním.
Bílé místo.
Místo s ničím.
A tam stojí oplzlý chlap.
Zároveň cítím, jak se uvnitř mě zvedá nechuť.
Už zase, povzdechnu si.
Co je to tentokrát? Zeptal jsem se mozaikového chlápka a cítil se přitom podrážděně. Ocenil bych, kdybys to udělal co nejkratší.
Tentokrát to není komplikované, ne? Jelikož ses spolehl na Ruijerda, tak ses bezpečně dostal do města, ne?”

To ano. Ale když vezmu v potaz Ruijerdovu povahu. I kdybychom od něj zdrhli, tak by nás pronásledoval a chránil.
Zdá se, že mu celkem dost věříš. A přesto proč nevěříš mě?”
Ty nevíš proč? I když si říkáš bůh?
No, ale přišel jsem spíš kvůli druhé radě.”
Ano, ano, chápu. Ukončeme to co nejrychleji.
Tenhle pocit nemám rád a taky nerad poslouchám hlas toho mozaikového mizery.
Během těch Rudeových snů se to vytrácí, ten pocit, že jsem v minulém životě byl NEET na ho***.
Pokud budu nucen si to vyslechnout až do konce, tak budu radši, když mi to řekneš hned na začátku.
Což znamená?”
V každém případě beztak skončím tak, že budu skákat, jak si pískneš, ne?
Tak to není. Záleží na tobě, jak se rozhodneš.”
Není třeba těhle zbytečných řečí, rychle mi to řekni a skonči to.
Ano, ano. Rudee, přijmi tu zakázku na hledání ztraceného mazlíčka. Pokud to uděláš, tvoje starosti se rozplynou.”
Rozplynou. Rozplynou. Rozplynou.
Zatímco poslouchám tu ozvěnu, mé vědomí klesne. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Žádné komentáře:

Okomentovat