Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

neděle 21. června 2015

Kapitola 27 - Hostinec dobrodruhů (část 3)

Část 3
Jsi v pořádku?”
A-ach... jsem.”
Magií jsem poražené chlapce uzdravil a probral je. Tak nějak jsem je bral za kamarády.
Za to se omlouvám. Nemluví řečí Magického boha.”
T-to bylo strašné... p-proč se tak naštvala?”
Nesnáší, když ji někdo otravuje, a ta kápě pro ni asi hodně znamenala?”
A-aha? Můžeš jí říct, že je mi to líto?”
Podíval jsem se na Eris a ta zírala na svou kápi, zahlížela a skřípala zuby. Na tváři měla výraz, co říkal, že jim nikdy neodpustí. Už je to nějakou dobu, co jsem tenhle výraz viděl naposledy. Když to řeknu bez obalu, tenhle výraz jsem neviděl od našeho prvního setkání. Výraz, jako že jí každou chvíli můžou rupnout nervy, takový výraz.

Pokud s ní teď budu mluvit, tak mě pravděpodobně taky zmlátí.”
A-aha. Je roztomilá, ale jde z ní strach.”
Poslední dobou jsem si myslel, že je elegantnější, ale... Asi to byla jenom přetvářka. A to jsem si myslel, že o něco zmoudřela, to je ale šok.
Správně. Je roztomilá. Takže bys na ni neměl tak zlehka volat.”
J-jo... to je pravda.”
Taky pokud tě kdy napadne, že se za tohle budeš chtít pomstít, tak si to dobře rozmysli. Tentokrát to byla nevyhnutelná nehoda, takže jsem ji zastavil, ale příště bys mohl přijít o život,” podal jsem to velmi věcně.
Krátce nato se ten chlapec probral z transu, ohmatal si hlavu, jestli nemá boule a v klidu se mi představil: „Já jsem Kuruto. A ty?”
Já jsem Rudeus Greyrat. To děvče se jmenuje Eris.”
Jakmile se představil, přišli k nám i ti další dva. Ti dva, co dostali nakládačku kvůli Kurutovi.
Bachirou” ten drsný typ se čtyřmi pažemi.
Gaburin” ten ptačí typ.
Ti dva řekli svoje jména, přišli ke Kurutovi a nahodili pózu. „My tři společně se nazýváme <vesnický gang Tokurabu>!”
???”
Ale? Ti tři mají pózu jako nějací superhrdinové. Podle mě je to trapné.
Co myslíte tím gangem? Spíš banda lupičů. Když už jsme u toho, kde je vůbec vesnice Tokurabu?
Brzy postoupíme do řádu D a chtěli jsme naverbovat děvče čarodějku, proto jsme ji oslovili.”
Děvče čarodějku?”
Kde jste nějakou takovou tady viděli? Jediný mág tady jsem já. A ani tu nikdo nemá žádný oděv, co se mágům podobá. Hmm? Něco, co se podobá mágům?
Vy jste si mysleli, že Eris v té kápi je čarodějka?”
Jo. Vždyť mágové nosí kápě, ne?”
Vždyť má u pasu meč, ne?”
Ech? Aha, to je pravda.”
Zdá se, že její meč u pasu nezaregistrovali. Rozhodně to jsou týpci, co vidí jen to, co se jim hodí.
Ty jsi mág, že? Jsi úžasný, že umíš léčivou magii.”
No, z větší části.”
Co kdybyste se k nám oba dva přidali?”
Ke gangu? Já? To neříkejte ani žertem. Ale spíš i po tom, co je Eris tak tvrdě zmlátila, se ještě nepoučili?
Pokud se k vám přidám já, tak se k vám přidá i ten člověk támhle.”
Prstem jsem ukázal na Ruijerda. Zdá se, že ti dva u baru něco probírají. Zdá se, že Ruijerd Eris o něčem poučuje. Eris v tichosti poslouchala a přikyvovala.
Ech? Ten člověk je taky ve vaší družině?”
Samozřejmě. Jmenuje se Ruijerd.”
Ruijerd?? Jak se jmenuje vaše družina?”
Smrtelný Konec.”
Jen co to uslyšeli, zašklebili se a vypadlo z nich „ech?” Jak se to proboha nazýváte?
Je v pohodě používat tohle jméno?”
Vždyť mám povolení od skutečného Smrtelného Konce.”
Co to znamená?”
To jsem myslel jako vtip. Ale je to pravda.
No, na tom nesejde. Situace je takováhle, takže se k vám nemůžeme přidat.”
Stejně se zdá zbytečné se k nim přidávat. Přece jenom jsme se dobrodruhy nestali kvůli zábavě.
Aha, ale nelitujte toho. My se v tomhle městě proslavíme. A až se to stane, tak vás k sobě nevezmeme, jasný?”
Tak proslavit se, jo? Ne, ale to myslíte jako tamto? Zrovna se z nich ve městě stali dobrodruzi. Mládež se zářivou, nadějnou budoucností. Jsem si jistý, že je Gilda dobrodruhů velmi vřele přivítala. Ale...
To se vám dost dobře mluví, když jste vy tři nedokázali Eris nic provést.”
T-to jenom proto, že nás zastihla nepřipravené...”
To samé budete tvrdit na pláních Magického kontinentu?”
Gu...”
Přiznal svoji porážku. Je to celkem dobrý pocit. Jak se dalo čekat, přesvědčivá moc kojotových lvů ze savanových plání na Magickém kontinentu je na jiné úrovni.
Rozloučil jsem se s <Gangem z vesnice Tokurabu>.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 komentář: