Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

čtvrtek 24. září 2015

Kapitola 32 - Chyba, potíže a odhodlání (část 8)

Část 8
Následující ráno.
Když jsem se vzbudil, jsem zjistil, že se Ruijerd proměnil na plešouna.
Jsem z toho vyjevený. Nebo mám říct: vyděšený?
Všechny ty jizvy na tváři z něj dělají mafiána.
Po téhle nepříjemnosti jsem si uvědomil, že se lidé bojí mých vlasů.”
Zdá se, že to provedl po pečlivém uvážení. Když se člověk oholí dohola, to pro mě představuje pokání a odhodlanost. Na tomhle světě tahle logika neexistuje. Ale i když tu nic takového neexistuje...
Mám pocit, že si taky musím oholit vlasy, abych se kál ze svých skutků. Jelikož to Ruijerd udělal, měl bych se taky proměnit na plešatce? Ne, ještě ne, ale...
Hej, Eris. Taky mám udělat něco takového?”
To nemůžeš, já... tvoje vlasy se mi líbí, Rudee.”
Využil jsem Eris jako záchrany.

Zasmál jsem se nad svou vlastní zbytečností. 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3 komentáře: