Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

pondělí 21. září 2015

Kapitola 32 - Chyba, potíže a odhodlání (část 5)

Část 5
Nakonec Ruijerda vyhnali z města, všechny zločiny odnesl s sebou.
To je příliš přísné.
Ruijerd nás opustil. Přišla k nám stráž a zeptali se, co se stalo, a já jsem se s nimi hádal, že to nebyla Ruijerdova chyba, ale došli k vlastnímu závěru, že jsme děti a že nás ke všemu přinutil.
Ruijerd zosnoval ten zlovolný plán a nás využil. Nebyli si jistí, co přesně to byl za plán, ale došli k závěru, že zabránili obrovské katastrofě.

Lidé kolem nás se na nás soucitně dívali, takové ty pohledy, co patří dětem, co nic neví a co byly zneužité.
Tohle mě rozzuřilo. Co špatného Ruijerd udělal? Všechno jsem vymyslel já, jasný? Všechno jsem to spáchal vlastní rukou, jasný?
Vrátili jsme se do hostince a okamžitě si zabalili. S naším malým zavazadlem jsme vykráčeli ven.
Když si nepospíšíme, možná Ruijerd půjde někam jinam. V každém případě už v tomhle městě zůstat nemůžeme.
Nokopara je pořád naživu a řekl, že má parťáky. Pořád jsme lidi, co spáchali nezákonné věci. Pokud se situace zklidní, tak nám Ruijerd už nepomůže.
Totiž, Rudee...”
Když jsme vyšli z hostince, oslovil mě Kurt. Tváří se zmateně, jako kdyby neměl ponětí, o čem má mluvit. „Proč jste spolu s tou...věcí?”
Co myslíš tou věcí, vzpomeň si, kdo tě zachránil. Kvůli tomu, jak ses bál, ses dokonce počůral, jak se chceš proslavit?”
Ne... totiž... promiň...”
Ne, nemůžu se na něj zlobit. Tenhle kluk o nás mluvil pěkně.
Omlouvám se, Kurte. Přehnal jsem to.”
Ne, to je v pořádku. Vždyť jsem se počůral.”
Kurt je vážně hodnej kluk.
Eris schová ruce za zády a zahlíží na něj.
Kurte, mám jednu prosbu a budu to považovat jako laskavost za to, že jsme tě zachránili.”
Copak?” Kurt upřímně kývne.
Ruijerd není špatný člověk. V minulosti se něco stalo, co způsobilo, že se ho lidi bojí, ale je to dobrý člověk. Až odejdeme z města, tak to rozšiř.”
Ach, dobře. Rozumím, vždyť mi zachránil život.” 
-----------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře:

Okomentovat