Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

středa 27. dubna 2016

Kapitola 49.5 - Extra (část 3)



Část 3


Navzdory tomu, že to Eris trochu rozladilo, dorazila k branám Milishionu. I když byla ten typ, co rychle měnil náladu, pořád byla nešťastná. Co se týče důvodu...

„Počkej! Prosím, počkej!” Ten chlapec, kterého vzkřísili z mdlob, se za ní vydal. „Za to předtím se omlouvám. Byl jsem z toho šoku trochu zmatený...” řekl ten chlapec a uctivě sklonil hlavu.

Bylo to kvůli tomuhle, že se Erisina nálada stále dala označit jako 'trochu' nespokojená. Tomu chlapci se jen stěží podařilo uniknout smrti. Ale kdyby neomdlel po jediné ráně, tak by pravděpodobně nebyl schopen dělat něco tak energického jako prohánění Eris.

„Já jsem Cliff. Cliff Grimoire!”

„...Já jsem Eris.”

Eris se rozhodla, že se vzdá udání jména [Smrtelný Konec]. Nemohla Ruijerdovo jméno říct člověku, kterého z netrpělivosti zmlátila.

„Slečna Eris! To je nádherné jméno! Ten oděv znamená, že jsi šermířka, že?! Prosím, založ se mnou družinu!”

Mrtvým bodem uprostřed silnice byl Cliff, co neustále mluvil. Eris přemýšlela, že prostě půjde s proudem a složí ho, ale prozatím tomu odolávala.

„Nechci.”

Eris se mrzutě odvrátila a odcházela. Upřímně řečeno na takový typ lidí nebyla zvyklá. Dál za ní chodit, i když ho zmlátila... Z jejích známých to byl v podstatě jenom Rudeus.

„Vážně? Tak mi aspoň dovol ti zezadu krýt záda! Lidé o mě říkají, že jsem budoucí mudrc. Rozhodně budu užitečný!”

Kdyby tady byl Rudeus...

Kdo přesně je tady budoucí mudrc? V tom nejlepším případě jsi jenom nevylíhnuté vejce, ty jeden kreténe!

Pravděpodobně by po tom chlapci vyprskl takovou nadávku. Aspoň v duchu. Eris takové vulgární urážky neříkala.

Pokud jsi vejce, tak co kdybych tě rozkřápla a usmažila si tě žloutkem navrch? Bylo všechno, co si myslela.

„Podle mě jsi ještě nepotkala tak silného mága jako já, Eris. V každém případě jsem přece jenom silnější než průměrný mág řádu A.”

Když jí tohle bylo řečeno, Eris se namíchla. Nejsilnějším mágem pro ni nebyl nikdo jiný než Rudeus. Rudeus byl tak zručný mág, že jej uznal dokonce i Ruijerd. Ačkoli byl rozhodně řádu A, nemohli jste ho strčit do jednoho pytle s průměrnými lidmi řádu A.

„Prosím, potvrď si to na vlastní oči!”

Tak já se teda podívám! pomyslela si Eris nakonec. „Dobře. Tak pojď se mnou.”

„Ano!”

A takhle Eris a Cliff odešli na lov goblinů.
----------------------------------------------

<Předchozí>...<Následující>

Žádné komentáře:

Okomentovat