Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

čtvrtek 10. prosince 2015

Kapitola 37 - Mudrc na palubě (část 3)

Část 3
Následujícího dne.
Prodali jsme ještěrky, na které jsme se za poslední rok tak spoléhali.
Kdybychom je vzali na palubu, tak bychom museli zaplatit daň, a lidé na kontinentu Milis používají koně. Koně na tomto světě jsou rychlí. Už nemáme důvod jet na ještěrkách.
Eris objala ještěrčinu hlavu a poplácala ji po těle.
Nic neříkala, ale bylo to smutné.

Ta ještěrka k Eris přilnula. Během putování jí často olízla hlavu, pokryla ji slinami. Pokrývat Eris vazkou tekutinou, jaká to... jaká to erotická ještěrka. Dokonce i já chci Eris olízat od hlavy až k patě. Přesně takhle jsem objevil nový druh žárlivosti.
Správně. Ta ještěrka se už stala naším kamarádem, ne? Byl to spojenec [Smrtelného Konce]. Není dobré jí říkat jenom ještěrko. Alespoň jí dejme jméno. Dobrá, ode dneška bude tvým jménem Gera Ha (pozn.: jméno ještěrčího muže z velmi staré hry). Mořský muž, co si chce nadělat spoustu lidských kamarádů.
Je překvapivě poslušná. Během svého putování jste ji řádně vytrénovali?” Kupec obchodující s ještěrkami projevil obdiv.
No jo.”
Vytrénoval ji Ruijerd. Nedělal nic zvláštního, ale mezi Ruijerdem a Gera Hou byl rozhodně vztah pána a sluhy. Ta ještěrka vskutku věděla, kdo je v naší družině nejsilnější. Jen tak mimochodem mě nějak zvlášť ráda neměla a mnohokrát se mě snažila kousnout. Jo, když si na to vzpomenu, tak jsem trochu naštvaný.
Haha, jak se dalo čekat od Majitele [Smrtelného Konce]. Jelikož je to takhle, tak nebude trvat dlouho, než si zvykne na nového pána. Mnoho lidí se k nim poslední dobou chovají dost drsně, takže jejich krocení je složité.”
Ten kupec pochází z rasy Rugonia. Má ještěrčí hlavu.
Na Magickém kontinentu ještěrky trénují ještěrky.
Je samozřejmost chovat se k našemu kamarádovi, co s námi cestoval, pěkně.”
Podle téhle výměny se Gera Ha vážně brala jako Donna Donna.
V ruce jsem měl peníze z prodeje svého spojence. Jak jsem si tohle pomyslel, ty peníze působily nesmírně špinavě. Taková záhada.
Přece jen bych možná měl přestat s tím jménem. Nabalí to moje pocity.
Sbohem, bezejmenná ještěrko.
Nezapomenu na tvůj hřbet.
Gusu??” Slyším, jak Eris potichu vzlyká. 
---------------------------------------------------------------------

<Předchozí>...<Následující>

Žádné komentáře:

Okomentovat